poskiontelotulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka nopeesti teillä on alkanut lääkekuuri auttamaan? Aivan tajuton kipu koko vasemmalla puolella päätä. Silmänalus ja poski pahimmat. Tuntuu, että räjähtää. Vasemmalla puolella ei voi purra hampailla ruokaa... Tänään päivällä otin toisen antibiootti-tabletin. Räkää ei ole tullut ulos enää kahteen päivään eli taitaa tuonne kertyä vain enemmän. Mitenhän sen sais ulos.

Toi sarvikuono auttaa kyllä nopeasti.
Mulla jouduttiin punkteeraamaan kaksi päivää kuurin aloituksesta kun ei selvästi lähtenyt olo kohenemaan.
Nyt on kuuri loppunut ja edelleen tuntuu ettei ole parantunut.

:ashamed: Joo, sarvikuono auttaa varmasti, jos sitä vaan oppii käyttämään. Nimim. koko päivän sitä opetellu käyttämään, eikä edelleenkään suju, vaan vesi roiskuu suusta pitkin vessaa, ja valuu nieluun, ja sit on maha täynnä suola-räkävettä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:ashamed: Joo, sarvikuono auttaa varmasti, jos sitä vaan oppii käyttämään. Nimim. koko päivän sitä opetellu käyttämään, eikä edelleenkään suju, vaan vesi roiskuu suusta pitkin vessaa, ja valuu nieluun, ja sit on maha täynnä suola-räkävettä. :ashamed:

Kärsivällisyyttä.. pidä leukaa lähempänä rintaa niin ei valu nieluun. Mä opin 2 "hukkumisen" jälkeen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Kärsivällisyyttä.. pidä leukaa lähempänä rintaa niin ei valu nieluun. Mä opin 2 "hukkumisen" jälkeen! :D

No helvetti (anteeksi! ) kun ei se onnistu vaikka miten päin pidän päätä. Mies osaa käyttää sitä, ja se piti mun päätä paikoillaan altaan päällä, ja loppujen lopuksi naurettiin molemmat vedet silmissä, kun se vesi vaan tursusi ulos sieraimista, sarvikuonon isommasta aukosta, ja suusta, ja vesi valu silmistä pihalle... :xmas: Kun ei onnistu niin ei onnistu.

Yritä matkia sitä paketin kuvaa, jos se on vielä tallella. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Yritä matkia sitä paketin kuvaa, jos se on vielä tallella. =)

On se, ja olen tavannu ne ohjeet about 78 kertaa tänään, mutta kun ei onnistu siltikään. Noh, aion ottaa saunaan sen kapineen mukaani, ja pesuhuoneessa läträtä, perkele, pakkohan se on onnistua, alkaa vaan ärsyttää tuo, et joka kokeilu kerran jälkeen saa puunata vessan, kun se on kaikesta tyrskimisestä märkä... :ashamed: