poskiontelontulehduksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkälaisia oireita teillä on ollut?
Mulla nyt kaksi päivää pää toiselta puolelta kipeenä ja vihloo hampaisiin asti, joten epäilen tulehdusta. Mitään kunnon nuhaa ei ole oikeestaan.
Passaako oireet?

Kaksi syytä, minkä takia minulla on elämäni aikana ollut pää kipeä, on poskiontelon tulehdus ja auringonpistos ja nyt ei ole aurinko paistanut, joten epäilen ensimmäistä.

Täytyy vain toivoa että sairaanhoitaja osaa hommansa, kun reissuun ollaan juuri lähdössä ja lääkäriaikoja täällä ei saa. :(

Alotin just maanantaina lääkekuurin ku molemmat tulehtunu. Oireina hammaskipu ja huimaus ja väsymys. Nuhaa ei ole ollut kuukausiin... Mulla keväällä oli jo yks joka kans oireili tolal hammaskivulla, hampaan juuret kiinni poskiontelossa niin äityi ilkeäksi

Mulla on melkein kuukauden välein aina tulehdus päällä.
Silloin on migreeni, ja kun koputtaa tuohon poskeen niin sattuu ja sitten jos päätä laittaa alaspäin niin tulee paineen tunne poskionteloon.
Mulla on ahdas tuo toinen puoli niin se on ihan normia ja tiedän milloin pitää mennä aina lääkäriin.

kiitti vastauksesta!
Mulla kerran oireili samalla lailla, mutta sillä ultralla eivät kuitenkaan nähneet mitään. Onneksi oli niin viisas lääkäri että antoi kuitenkin oireiden perusteella kuurin ja sillähän se sitten helpotti.
Olo voi äityä todella tukalaksi jos sitä ei saa hoidettua pois.

Yhteistyössä