Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noin minäkin sen ajattelin, että ei kai se kerkeä siihen mennessä rustottua uudestaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on tehty useita kertoja ja ei rusahda rusto enää viikon päästä punkteerauksesta sillä ei se kerkeä edes rustottua siinä ajassa, vaatii useamman viikon aikaa..
Mulla taas se ei tuntunu oikein missään... Vaikkei sitä puudutus sumutettakaan ollu. Se punkteerausneulan työntö oli kyllä :x Mutta kärsin senkin vielä ihan mielihyvin jos vaan tää vaiva menee sillä ohi!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Sevverta törkeetä oli se nenän puudutus, että mulle ei tehdä sitä enää ikinä. Voin kertoo!![]()
Mielummin vaikka synnytän kolme kertaa kuin annan työntää nenääni enää yhtään puudutusneulaa :x .
Ei kestänyt kauaa, 15min se puudutustikku nenässä ja itse punkteeraus ja huuhtelu sellaiset 10min. (Varmaan jopa vähempikin... )Alkuperäinen kirjoittaja oliko:muuten millanen kokemus?Tuliko kipeetä?Ja kuinka häjyltä se tuntui?Mulla ongelmia toistuvien tulehdusten kanssa ja ehkä myös tuo sama edessä mutta pelkään niin että varmasti pyörryn.Kauanko se kestää?
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Juu, lääkäri puhukin mulle tuosta leikkauksesta. Menen kyllä siihen mielelläni jos tämä vaiva ei ala nyt näillä konstein ohi menemään! Tämä on meinaa tosi ärsyttävää! :headwall:
Ostin sen sarvikuonon monta vuotta sitten, mutta kun kokeilin sitä kerran, niin se teki vaan jumalattoman paineen poskeen ja päähän! Ikinä ollu sellaista päänsärkyä :/
Lääkäri arvioi, että limakalvot oli silloinkin niin tukossa, että vesi ei päässyt kiertämään vaan pakkautui poskeen ja nii minäkin uskon sille käyneen...
Kaapissa tuo sarvikuono on ollu siitä lähtien.