POSITIIVISET, rohkaisevat ja ihanat ns. yliluonnolliset kokemukset PINOon:

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Kun mä olin pieni, äiti ja isä ajoi yöllä talviaikaan ulos tieltä, me kolme lasta kyydissä. Keskellä ei mitään. Ne ehti hetken ihmetellä, että auto oli ojassa, kun siihen tuli joku sotilas-auto, josta tuli sotilaita, jotka ei puhunut yhtään mitään, vaan nosti auton vaan ojasta käsin. Ja iskä paukautti auton nokkaluukun yhden niistä sormille, niin että sen sormet jäi väliin. Se ei sanonut mitään, näytti vaan, että ne jäi väliin. En muista tosta mitään, koska olin vauva ja nukuin kopassa.

Iskän mielestä ne oli enkeleitä, tai ainakin niistä oli iso apu. Siskokin muistaa ton.
 
meillä
on knassa käynyt vähän samantapainen juttu=) Mä olin juuri kortin saanut ja mun piti siirtää auto oven eteen jotta päästään äidin kanssa kauppaan. No,mä lähdin kiertämään taloa ja sinne oli taakse tippunu katolta lumet ja ajoin auton aivan umpihankeen eikä auto liikkunut eteen eikä taakse. Äiti sanoi että no,nyt loppui sitten kiireet tälle päivälle kun tuo auto ei tosta ilman enkelien apua lähde mihinkään. No,mä ruloilin ja menin autoon ja auto lähti kerralla siitä ja vauhdilla aivan kuin sitä olisi enkelit kannatellut=)
Monia muitakin juttuja on,mutta en nyt ala niitä tähän laittamaan.
 
Mun miehelle tapahtui pienenä poikana tällainen juttu kun hän oli ollut kovassa kuumeessa pitkään ja hänellä oli tuhkarokko hänen mummo oli kylässä ja rukoili hänen puolesta että kuume laskisi.
Yöllä hän näki valkeita enkeleitä jotka olivat hänen sänkynsä ympärillä ja aamulla kuume oli laskenut. :heart:
 
Mun mummo oli nähnyt viikkoa aikaisemmin unen, että hänen miehensä (minun ukkipuoli) lentää taivaalla ilman siipiä. Tästä unesta siis viikko ja ukkini ajoi kolarin, mutta ei kuollut kuitenkaan. Ja tämä kolari tapahtui tismalleen siellä missä mummoni oli tämän unen nähnyt tapahtuvan.
 
mä koin vuosi sitten erittäin voimakkaasti ja konkreettisesti Jumalan läsnäolon ja hänen rakkautensa, olin niin sekaisin onnesta etten saanut edes oikein nukuttua..oli ihana kokemus. se että koin voimakkaasti Jumalan rakkauden parin viikon ajan, ni tottakai se vaikutti minuun ja syvästi: se tekimusta erittäin kärsivällisen ja lämpimän ihmisen, näin myös kanssa ihmiset ihan eritavalla kuin aikaisemmin olin valtavan onnellinen ja olin pakahtua siihen onnen tunteeseen! pikkuhiljaa Jumala irrotteli mua tästä tilasta pois..jos aina uskovat voisivatkin elää tuollaisessa Jumalan ihanassa läsnäolossa ja nuin voimakkaasti ja konkreettisesti kokea kuinka hän rakastaa niin uskovat olisivat juuri sitä mitä meidän tulisikin olla: kärsivällisiä, lempeitä, jne jne....!!!!

olen saanut myös erittäin konkreettisia rukousvastauksiakin ja
joskus rukouksessa olen saanut ohjeita toimia jossain tietyssä vaikeassa tilanteessa, kun olen toiminut ohjeiden mukaan niin kaikki on "lauennut" eli tulleet hyväksi :)

Jumala on hirveän ihana hän on niin mahdottoman hienotunteinen..se että koen Jumalan rakkauden niin se tekee mut ihan hirvittävän onnelliseksi! siinä on kaikki! aiva kaikki!!
usein ihmiset jotka eivät usko Jumalaan etsivät maailmasta kaikkea "täyteyttä elämään"
ja me uskovaisetkin etsimme...esim. ihanat etelänmatkat yms yms..mutta JUMALASTA löytyy nämäkaikki..siis Jumalan läsnäolo ja rakkauden kokeminen tekee niin onnelliseksi ettei tiedä mitenpäin oikein olisikaan.... JUMALA ON IHANA :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mizhni:
mä koin vuosi sitten erittäin voimakkaasti ja konkreettisesti Jumalan läsnäolon ja hänen rakkautensa, olin niin sekaisin onnesta etten saanut edes oikein nukuttua..oli ihana kokemus. se että koin voimakkaasti Jumalan rakkauden parin viikon ajan, ni tottakai se vaikutti minuun ja syvästi: se tekimusta erittäin kärsivällisen ja lämpimän ihmisen, näin myös kanssa ihmiset ihan eritavalla kuin aikaisemmin olin valtavan onnellinen ja olin pakahtua siihen onnen tunteeseen! pikkuhiljaa Jumala irrotteli mua tästä tilasta pois..jos aina uskovat voisivatkin elää tuollaisessa Jumalan ihanassa läsnäolossa ja nuin voimakkaasti ja konkreettisesti kokea kuinka hän rakastaa niin uskovat olisivat juuri sitä mitä meidän tulisikin olla: kärsivällisiä, lempeitä, jne jne....!!!!

olen saanut myös erittäin konkreettisia rukousvastauksiakin ja
joskus rukouksessa olen saanut ohjeita toimia jossain tietyssä vaikeassa tilanteessa, kun olen toiminut ohjeiden mukaan niin kaikki on "lauennut" eli tulleet hyväksi :)

Jumala on hirveän ihana hän on niin mahdottoman hienotunteinen..se että koen Jumalan rakkauden niin se tekee mut ihan hirvittävän onnelliseksi! siinä on kaikki! aiva kaikki!!
usein ihmiset jotka eivät usko Jumalaan etsivät maailmasta kaikkea "täyteyttä elämään"
ja me uskovaisetkin etsimme...esim. ihanat etelänmatkat yms yms..mutta JUMALASTA löytyy nämäkaikki..siis Jumalan läsnäolo ja rakkauden kokeminen tekee niin onnelliseksi ettei tiedä mitenpäin oikein olisikaan.... JUMALA ON IHANA :heart: :heart:
:flower: :heart:
Jumala on rakkaus :heart:
Rakkaus kyselee, miten toinen viihtyisi ja miten tällä toisella olisi hyvä olla. Ihmisten rakkaus mittailee, että antamiset ja saamiset olisivat tasasuuruisia.
Jumalan rakkaus jää aina antamisen puolelle - "sillä antaessaan saa ja kadottaessaan löytää"
 

Yhteistyössä