positiivinen tulos :D

Onnea plussanneille!! Itse plussasin kaksi ja puoli viikkoa sitten Davidin Pregnancy-testeillä (tai itseasiassa tein niitä kolme :p ) tulipunaiset viivat ja siitä viikkoa myöhemmin ClearBluen digitaalisella testilllä Raskaana 3+ viikkoa-tuloksen :) Ei pystynyt ensimmäistä uskomaan, kun yritystä melkein vuosi takana! Harmi vain että ehdimme mieheni kanssa erota ennen kuin tein positiivisen tuloksen.. No,eipä sen meitä olisikaan "kuulunut" pitää yhdessä, mutta..
Mitä oireita teillä on ollut? Mulla rinnat on niin arat, ettei koskea tohdi, tärähtelevä kävelykin sattuu :D Myös aamupahoinvointi on tullut tutuksi, oksentanut en sentään ole vielä. Myös mielihalut, loppumaton elohiiri silmässä, todella syvät kylmät väreet ja selittämättömät itkukohtaukset sekä järjetön väsymys kuuluu pakettiin, voisin nukkua ihan mielettömiä määriä.. Neuvolatäti arvioi siis 8+3 tällä hetkellä :)
 
Täällä myös yksi plussannut! Tuntuu ihan ihmeelliseltä, koska plussa ilmestyi jo ensimmäisen yrityskierron päätteeksi. Vauvakuumetta on kuitenkin ollut jo pidempään, joten täällä ollaan aivan onnesta soikeana. Ensimmäisen haalean plussan sain perjantaiaamuna ja eilisaamuna viiva oli jo huomattavasti selkeämpi. Nyt viikkoja edellisistä kuukautisista laskettuna 4+0, eli aika aikaisessa testi näytti plussaa. Kädet ristissä nyt toivotaan, että kaikki menis hyvin! <3
 
Täällä myös plussa tänään. Tuntuu jotenkin höntiltä,ei tunnu todelliselta ja koko aika aattelee
että toivottavasti päästään turvallisesti rv 12 yli vaikka kesken voi mennä koska vaan... Mulla ollu itkuherkkyyttä ja väsymystä, sekä sellasta kuvotusta ja rintojen arkuutta ja ja mahakipua :X
 
Soopeli89 minulla ei ole menkat koskaan olleet myöhässä 13 päivää ja tänään olisi
kp43/30
okei :) no toivotaan että selviäisi jotain lähipäivinä :) stressi voi pidentää myös kiertoa näin olen ainakin kuullut, jos esim jännittää kauheasti raskautumista. itsellä nimittäin kävi viime kuussa juuri näin, mutta auta armias ku sanoin etten tässä kuussa tule raskaaksi, että katsotaan seuraavassa kuussa sitten, niin heti onnisti :) Kannattaa kokeilla! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nostetaas vähän tätä keskustelua!

Kertokaahan kuulumisia muutkin :) mites meillä plussalaisilla menee? :) onko kuinka pitkällä ja silleen.. :) itse voin kertoa että viikkoja on nyt jo seitsämän ja oli eka ultra, jossa todettiin että kaikki on niinku pitääkin :) ONNNELLINEN!! :) uusi ultra olis 21.10 :)
 

Yhteistyössä