Positiivinen testi muuttuu negatiiviseksi 2 päivän aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura-vm86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.aijaa.com/v.php?i=3877240.jpg
Anteeksi suttuinen kuva, mutta ihan samanlainen se on kun Lauran eka.
Ei ollut kemiallinen tai km.
Laura toivon, että kaikki hyvin. :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3877240.jpg
Anteeksi suttuinen kuva, mutta ihan samanlainen se on kun Lauran eka.
Ei ollut kemiallinen tai km.
Laura toivon, että kaikki hyvin. :flower: :heart:

Musta sulla on paljon vahvempi + kuin AP:lla.
Onnea!!

Mutta peukkuja AP:lle, jospa testi oli vaan viallinen!

Alkuperäinen kirjoittaja lue tarkemmin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..

Siis ap on tehnyt 2 eri testiä...

Niin niin :laugh: Anteeks.. nauran omalle tyhmyydelleni..

Tuliko toi eka viiva varmasti testiajassa? Mulle on toi cb tarjonnut aika usein tuollaista viiva mutta testiajan jälkeen enkä ole ollut raskaana. Ei toi vahva plussa vielä ollut ja etenkin se et oli vaan puoli viivaa niin.... Mutta jos kyseessä olisi normaali raskaus, olisi viivan pitänyt jo vahvistua. Missään nimessä ei voi noin hävitä. Jos olisi edes ollut saman vahvuinen olisin silti ollut huolissaan. Normaalisti etenevässä raskaudesta hcg-arvo nousee niin reippaasti et viiva on päivä päivältä vahvempi. Mä uskoisin et oli kemiallinen. Jos toi eka oli sun eka tekemä testi? Siis et sitä ennen et ollut testannut negoja, niin luulen et se jo näytti laskussa olevat hcg:n tähteet ja sen takia seuraava ei edes reagoinut enää.

negaa testasin muun merkkisillä testeillä ennen tuota ekaa mistä on kuva. ja toi vahvin viiva siitä alusta tuli n. 2 min teon jälkeen josta heti sen jälkeen rupes ilmestymään tuota haaleempaa siihen perään. Käyn sen testin ostamassa kun käyn miehen hakee sairaalasta.. eli myöhemmin iltapäivällä...

Sit näkee mikä on tilanne. Ite oon kyllä valmistautunu negatiiviseen..
Katsellaan

Mulle kävi edellisessä raskaudessa silleen, että testi näytti negaa. Illalla kun heitin testiä roskiskeen, vitsailin miehelleni, että pitäskö vielä tarkistaa, olisko ilmaantunu viivaa. Kyllä hymy hyyty kun siinä olikin viiva. Nyt toi "viiva" on kohta viisivuotias terhakka tyttönen... :D Aluksi näytti siis täydellistä negaa, viiva ilmaantui tuntien kuluttua

Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Mulle kävi edellisessä raskaudessa silleen, että testi näytti negaa. Illalla kun heitin testiä roskiskeen, vitsailin miehelleni, että pitäskö vielä tarkistaa, olisko ilmaantunu viivaa. Kyllä hymy hyyty kun siinä olikin viiva. Nyt toi "viiva" on kohta viisivuotias terhakka tyttönen... :D Aluksi näytti siis täydellistä negaa, viiva ilmaantui tuntien kuluttua

Niin, testiajan ulkopuolella niihin voi ilmestyä ihan mitä vaan. Monissa eri testeissä sama juttu. Töissä teen esim. sellaista Troponiini-testiä joka antaa viitteitä mahdollisesta sydäninfarktista ja siinäkin lukee että tulosta ei saa tulkita 20min testiajan jälkeen, sillä se saattaa antaa virheellisen positiivisen...

Virheellinen nega voi tulla mutta ei virheellistä plussaa yleensä. Ap:n tapauksessa varmaan kemiallinen raskaus.

Ja sinulle Kikka, onnea tyttösestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..

Samoin näkyy mun yli 10vuotta, sekä liki 3vuotta vanhoissa testeissä edelleen+