Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:http://www.aijaa.com/v.php?i=3877240.jpg
Anteeksi suttuinen kuva, mutta ihan samanlainen se on kun Lauran eka.
Ei ollut kemiallinen tai km.
Laura toivon, että kaikki hyvin. :flower: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja lue tarkemmin:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..
Siis ap on tehnyt 2 eri testiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:tiedättekö muuten ihmiset et onhan yliopistonapteekki auki ja onko tänään pysäköinninvalvontaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:Mulle kävi edellisessä raskaudessa silleen, että testi näytti negaa. Illalla kun heitin testiä roskiskeen, vitsailin miehelleni, että pitäskö vielä tarkistaa, olisko ilmaantunu viivaa. Kyllä hymy hyyty kun siinä olikin viiva. Nyt toi "viiva" on kohta viisivuotias terhakka tyttönen...Aluksi näytti siis täydellistä negaa, viiva ilmaantui tuntien kuluttua
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..