Positiivinen testi muuttuu negatiiviseksi 2 päivän aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura-vm86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laura-vm86

Jäsen
04.04.2009
632
0
16
Eli olisiko kellään kokemusta, että olisi silti raskaana, kun tein 18. päivä positiivisen testin ja tänä aamuna saman merkkinen testi olikin negatiivinen.
Onko mahdollista että olisi silti raskaana?

Minulla on käynyt kaksi kertaan noin. Tosin se positiivinen on ollut haamu. Ja jos sinulla on ollut saman merkkinen testi ja suunnilleen yhtä "vahvaa" pissaa, niin ei sen pitäisi negaksi muuttua.

Ja minä en silloin ollut raskaana, ts. taisi tulla varhainen km.

Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Häh, eikö niissä monesti lue että testin positiivinen tulos voi kadota tuntien kuluttua tms..?Sitä oon aina ihmetellytkin kun mun testeissä, melkein 5vuotta vanhassakin näkyy vielä haamu..

Siis ap on tehnyt 2 eri testiä...

Ei se kyllä kovin vahvakaan plussa ollut, joten veikkaisin myös tuota kemiallista raskautta - eli hedelmöitys tapahtui, mutta ei kiinnittynyt kohtuun, vain hipaisi mennessään :(

mä kävisin nyt heti hakemassa uuden testin, ettei tarvis murehtia sit turhaan, ei se raskaushormoni 2 päivässä kokonaan pitäis häipyä vaikka keskenmeno ois ollutkin (tai kemiallinen) kerran noin vahvan plussan sait

nyt kipinkapin marsmars apteekkin

Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4382712.jpg tommonen oli ihan se eka, et ei ihan haamukaan..

Oon saanu kaks eri kertaa tämmösen just tuolla CB:n testillä: toinen oli kemiallinen raskaus ja toinen alkuraskauden KM.

"Normaalissa raskaudessa" siis joka jatku, plussa oli todella vahva vaikka testasin muutaman pvän etuajassa.

mikä tuo salmiakkikuvion sisällä oleva viiva on? kui se näyttää toisessa testissä tollaselta levinneeltä?? käy hakemas uus testi, jos tuo olikin viallinen..

mä oisin jo menossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Oman mielenrauhasi vuoksi saattaisi olla hyvä käydä terveyskeskuksessa testauttamassa, mikäli työaikasi antavat periksi.

Ihan samoja testejä ne sielläkin käyttää, ei ole sen luotettavampaa (paitsi veritesti, mutta harvemmin niitä tehdään).