positiivinen raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raisa

Vieras
Minulla oli menkat 5pv myöhässä. Tein raskaustesti...positiivinen. En meinannut uskoa, tein kaksi lisää. Kaikki kolme testiä näyttivät selkeästi positiivista. Olen nyt ihan ymmälläni, koska olen nuori, opiskelut kesken jne, eli lapsi ei ollut suunnitelmissa. Löytyisikö täältä vastaavan kokeneita? En todellakaan tiedä mitä tehdä. En koe olevani valmis äidiksi. Ylihuomenna menen keskustelemaan neuvolatädin kanssa. Kuuluuko raskauteen vatsakivut? Minua koskee vähän mahaan melkein koko ajan.

Heippa, mulla oli vastaava tilanne vähän yli kaks vuotta sitten. Nyt poika on puoltoistavuotias ja toinen lapsi on tulossa kesäksi. Asioilla on tapana järjestyä vaikka aluksi ei tuntuisi siltä :heart:

juu. esikoisen kaa olin samassa. veneessä. opiskelut jäi kesken ja muutenkaan kaikki ei oo emnny ihan putkeen. MUTTA kaikesta huolimatta mulla on ihania lapsia enkä kadu mitään. :heart:

ps. opiskelut jäi kesken koska olen saamaton. ei siks että lapsi olisi ollu tiellä. :D

Vauva ilmoitti tulostaan kesken opintojen ja yrityskin oli vasta saanut tuulta siipiensä alle....lapset eivät kuuluneet suunnitelmiin. Sain ihanan tytön, valmistuin ja yritys laajeni =D

Yhteistyössä