Porsaan pihvifilee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uunissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Mikä ihme on pihvifilee??? Ymmärrän kyllä sisä- ja ulkofileen, mutta pihvifilee... :o

varmaan jotain sotkua pötkössä :)

No se on ulkofilettä, sitä vaan myydään tuolla nimellä. Ei varmaan mitään gourmetruokaa, mutta se oli tarjouksessa. Ei tässä voi aina valita parasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Mikä ihme on pihvifilee??? Ymmärrän kyllä sisä- ja ulkofileen, mutta pihvifilee... :o

Pihvifile taitaa olla tuunattua ulkofilettä; leikkaamalla saadaan sisäfileen muotoon ja kokoon.

Ominaisuudet vastaavaat ulkofilettä, paitsi kuivuu herkemmin kun on ohkasempaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja sika:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Mikä ihme on pihvifilee??? Ymmärrän kyllä sisä- ja ulkofileen, mutta pihvifilee... :o

Pihvifile taitaa olla tuunattua ulkofilettä; leikkaamalla saadaan sisäfileen muotoon ja kokoon.

Ominaisuudet vastaavaat ulkofilettä, paitsi kuivuu herkemmin kun on ohkasempaa

Sehän selkis sitten!
 

Yhteistyössä