Minkä osan hän kertoo kipeytyvän?
Päänkö, kenties jo ennen kuin hommaan pitäisi ryhtyä. Kertoo siitä ettei hän halua, tai tilanteessa on
jotain mikä pitäisi muuttaa mutta hän ei osaa/halua kertoa jotta voisitte tehdä tarvittavia muutoksia.
Lihasten? Asennoissa saattaa olla säätämisen varaa.
Alapään? Seksi tapahtuu aivoissa ensisijaisesti. Kuivat paikat kipeytyvät, lienee selviö. Naisen alapäässä tapahtuu kiihottuessa muitakin muutoksia kuin kostuminen, joustavuus lisääntyy jne. Itse asiassa tämä tapahtuu koko kehossa; silloin sulautuu ja rentoutuu tilanteelle kokonaisuudessaan aivan eri tavoin kuin jos suostuu vain toisen mieliksi (tosin ei sekään rakastavassa suhteessa niin kamalaa ole jos joskus haluaa tehdä toisen mieliksi - ja aika usein siinä lopulta innostuu itsekin. Kunhan siitä ei tule tapa ja vaatimus).
Mutta jollei aito halu syty, niin vaikka käytettäisiin liukastetta, ei asia tule autetuksi naisen kannalta koska liukaste ei välttämättä aikaansaa näitä muita tarvittavia säätöjä kehossa. Paikat kipeytyy ja välttelyn kierre on valmis.
Nämä nyt itsestäänselvyyksinä tulivat mieleeni.
Lähinnä se on vakonen joka kipeytyy.
Kiitos myös erittäin asiallisesta vastauksesta.
Kertokaa vielä miten mies voi vaikuttaa naisen rentoutumiseen.
Minun vaimo on arka kertomaan siitä mitä minun pitäisi tehdä.
Sen ymmärrän ettei miehen pidä olla liian innokas ja nopea toimissaan.
Mutta miten pitkään pitää odotella, ja mitä silloin pitäisi tehdä.
Silloinkin kun tarkkaan tiedetään, että hommat tehdään illalla, niin eikö nainen voisi valmistautua pitkinpäivää rentouteen ja haluunsa?
Milloin pimppi on rento?
Voiko mies tuntea sormellaan?
Olenko liian aikaisin menossa sinne, jos häpyhuuletkaan ei oikein siedä kosketusta?
Tai kun voi kosketta, mutta tuntuu olevan supussa ja hiukan kostea?
Vai onko oikea-aika mennä sinne vasta, kun emättimensuu on vähän raollaan, ja kosteutta on enemmän?
Onk nainen tuossa raollaanolovaiheessa vasta riittävän rentoutunut?
Sekö on se oikea aika aloittaa sormileikki?
Voiko sen oikean ajan nähdä jostakin kokeilematta?
Kiva, jos jaksoitte vastata kysymyksiini.