Pornon katselusta, ensinnäkin kuka miespuolisista uskaltaa tunnustaa katselevansa?

_periaatteessa_ voin jotenkin kuvitella, että aiheuttaa harmia jos kumppani runkkaa kokoajan, katsoo pornoa oikein kiimaisesti, ei välitä sinusta ja seksistä sun kanssa, kuolaa aina tissejä jne, mutta jos homma on ns. harmitonta omaa aikaa esim. max 1 kerta päivässä niin vähän minusta ampuu yli jos tosiaan parisuhde näivettyy tuommosen takia. Kyseessä on kuitenkin vain oman seksuaalisuuden ylläpito miehen osalta. En jotenkin osaa kuvitella ihmisen sielunmaisemaa joka ahdistuu kumppanin mielihyvästä.

Seuraavassa suhteessa sun varmaan kannattaa sanoa miehelle, että hänen on osattava peittää runkkausjälkensä koska sinä et osaa peittää ahdistustasi.

Tätä on nyt tosi vaikeaa selittää, mutta kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen, vaan siitä, että porno ylipäätään on minusta jotenkin niin kuvottavaa, että minua ällöttää se, että mieheni nauttii siitä. Se tekee miehestäni siis silmissäni vastenmielisen.

Jos ajatellaan tuota lausettasi "en jotenkin osaa kuvitella ihmisen sielunmaisemaa, joka ahdistuu kumppanin mielihyvästä", sinun ei tarvitse kuin ajatella lapsiin sekaantujaa, niin ymmärrät, että kumppanin mielihyvä voi olla melko ahdistavaa. Joo äärimmäinen esimerkki, mutta ei se kumppanin mielihyvä tee asiaa hyväksi sen ahdistujan silmissä.

Seuraavasta suhteesta minun tapauksessani on ehkä turha puhua ;)
 
Jos ajatellaan tuota lausettasi "en jotenkin osaa kuvitella ihmisen sielunmaisemaa, joka ahdistuu kumppanin mielihyvästä", sinun ei tarvitse kuin ajatella lapsiin sekaantujaa, niin ymmärrät, että kumppanin mielihyvä voi olla melko ahdistavaa. Joo äärimmäinen esimerkki, mutta ei se kumppanin mielihyvä tee asiaa hyväksi sen ahdistujan silmissä.

Täytyy sanoa, ettei tullut mieleenkään että jollekin voi tulla tuollainen mieleen. :/

Siis on aivan normaali tunne tuntea mielihyvää kun näkee kauniita ja komeita vartaloita alastomina ja samalla harrastaa itsetyydytystä. Jos lähtee linjalle ettei tuota ymmärrä niin todellakin, ei kannata itsekään esim. rasvata omia jalkoja katsellen romanttista ohjelmaa sillä sehän voi vaikka tuntua mukavalta, mistä mies tietää vaikka nainen tuollaisessa toiminnassa pillu märkänä ajattelisi vaikka mitä. Korkeintaan hätäisesti saa rasvat levittää VOIMALLA kun samalla pitää silmät kiinni jos kuvassa sattuu näkymään esim. suutelua tms.
 
No kun sä et hyväksy edes puolisosi pornon katsomista ni mua vaan ihmetyttää että miksi sä kommentoit näinkin paljon pornoa käsittelevään ketjuun :D Luulis että ihminen jota ei porno kiinnosta, ei kiinnostais myöskään kommentoida tällaiseen ketjuun.

Ei, en ole mies mutta tälleen biseksuaalina katson usein pornoa niiden naisten takia.

Siis miten pornon katsomisen vastenmielisyys tarkoittaisi sitä, etten halua/voi asiasta keskustella? Jos sinä et ole koskaan varastanut mitään, et voi vastata palstan ketjuun, jossa toiset kertovat joskus varastaneensa? Etkä voi keskustella millaisia seurauksia varastamisella on ollut tuttavapiirissäsi? Etkä mitä mieltä olet varastamisesta ja missä tilanteessa varastaminen on ymmärrettävää?
 
Täytyy sanoa, ettei tullut mieleenkään että jollekin voi tulla tuollainen mieleen. :/

Siis on aivan normaali tunne tuntea mielihyvää kun näkee kauniita ja komeita vartaloita alastomina ja samalla harrastaa itsetyydytystä. Jos lähtee linjalle ettei tuota ymmärrä niin todellakin, ei kannata itsekään esim. rasvata omia jalkoja katsellen romanttista ohjelmaa sillä sehän voi vaikka tuntua mukavalta, mistä mies tietää vaikka nainen tuollaisessa toiminnassa pillu märkänä ajattelisi vaikka mitä. Korkeintaan hätäisesti saa rasvat levittää VOIMALLA kun samalla pitää silmät kiinni jos kuvassa sattuu näkymään esim. suutelua tms.

No onhan se vähän friikkiä etsiä netistä varta vasten joku romanttinen ohjelma, että saa jalkansa rasvattua. :D
 
Siis miten pornon katsomisen vastenmielisyys tarkoittaisi sitä, etten halua/voi asiasta keskustella? Jos sinä et ole koskaan varastanut mitään, et voi vastata palstan ketjuun, jossa toiset kertovat joskus varastaneensa? Etkä voi keskustella millaisia seurauksia varastamisella on ollut tuttavapiirissäsi? Etkä mitä mieltä olet varastamisesta ja missä tilanteessa varastaminen on ymmärrettävää?

Käsitin, että olet muodostanut mielikuvan pornosta ilman että tiedät siitä mitään.
Mitä pidät esim. täysin amatöörikotivideoista joiden tekijät ovat nimenomaan halunneet että heidän seksiä joku katsoisi? Pidä ajattelet mangapornosta eli piirretystä seksistä/erotiikasta?
 
En pidä sinua normaalina, mielestäni olet sairas.

Ok, sulla on oikeus mielipiteeseesi :) Miettikääs hei, aikaan ennen nettiä ei ollut pornoa muualla kuin lehdissä. En ihan usko että joka toinen kävi kiskalta hakemassa Jallun koska porno on niin "normaalia". Oliko silloinkin sairaita ne, jotka lehteä eivät hakeneet?

Onko nettiaika sokaissut useimmat? Kun sitä pornoa on niin helpolla saatavissa niin täytyyhän sen olla jokapäiväisen normaalia!
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Siis miten pornon katsomisen vastenmielisyys tarkoittaisi sitä, etten halua/voi asiasta keskustella? Jos sinä et ole koskaan varastanut mitään, et voi vastata palstan ketjuun, jossa toiset kertovat joskus varastaneensa? Etkä voi keskustella millaisia seurauksia varastamisella on ollut tuttavapiirissäsi? Etkä mitä mieltä olet varastamisesta ja missä tilanteessa varastaminen on ymmärrettävää?

:laugh:

No en mä ainakaan haluaisi keskustella asiasta jota itse kuvailisin kuvottavaksi, siksi ihmettelen.
 
Käsitin, että olet muodostanut mielikuvan pornosta ilman että tiedät siitä mitään.
Mitä pidät esim. täysin amatöörikotivideoista joiden tekijät ovat nimenomaan halunneet että heidän seksiä joku katsoisi? Pidä ajattelet mangapornosta eli piirretystä seksistä/erotiikasta?

Tuollahan sanoin, etten ole pornoa juurikaan katsonut. Vai onko tämä nyt taas sitä "et voi sanoa, ettet tykkää paskasta, jos et ole sitä maistanut"? Minusta ajatus toisten naimisen katsomisesta on vastenmielinen. Miksi ihmeessä minun pitäisi käydä läpi kaikki mahdolliset genret, ennen kuin voin sanoa, että näin todella on? Miksi minun pitäisi etsiä joku pornolaji, josta ehkä saattaisinkin tykätä?
 
Ok, sulla on oikeus mielipiteeseesi :) Miettikääs hei, aikaan ennen nettiä ei ollut pornoa muualla kuin lehdissä. En ihan usko että joka toinen kävi kiskalta hakemassa Jallun koska porno on niin "normaalia". Oliko silloinkin sairaita ne, jotka lehteä eivät hakeneet?

Onko nettiaika sokaissut useimmat? Kun sitä pornoa on niin helpolla saatavissa niin täytyyhän sen olla jokapäiväisen normaalia!

Mun mielestä on hyvä asia, että seksuaalisuuden eri muodot ovat normalisoituneet. Asiat olivat siis ennen toisin, mutta eivät paremmin. On tietysti täysin hyväksyttävää olla pitämättä pornosta, mutta ei siitä pitäminenkään sairasta ole.

Ja ei, en hyväksy lapsiin tai eläimiin sekaantumista. Varalta vaan sanon, jos jollain tulee tarve nostaa tämä esille.
 
:laugh:

No en mä ainakaan haluaisi keskustella asiasta jota itse kuvailisin kuvottavaksi, siksi ihmettelen.

Jaa, no sitten et halua. Tässä keskustelussa ei ole vielä tähän mennessä menty niihin iljettäviin yksityiskohtiin, vaikka on näin pitkälle jo keskustelussa edetty. Sinä et ilmeisesti koskaan täällä ole nähnyt keskusteluja esim pedofiileistä tai perheväkivallastakaan.
 
Muuten.. Jos on parisuhteessa, jossa on aktiivisesti seksiä, mutta joskus katsoo pornoa ja harrastaa sooloseksiä niin onko silti runkkari? Vai mikä raja täytyy ylittää ollakseen pesunkestävä runkkari?
 
Ja Freyialle vielä. Jos luet kaikki kommenttini, luulisi sinun ymmärtävän, miksi porno on minulla "lähellä sydäntä", vaikken siitä pidäkään. Mutta eihän tietysti kaikki voikaan kaikkea ymmärtää.
 
Muuten.. Jos on parisuhteessa, jossa on aktiivisesti seksiä, mutta joskus katsoo pornoa ja harrastaa sooloseksiä niin onko silti runkkari? Vai mikä raja täytyy ylittää ollakseen pesunkestävä runkkari?

Kyllä jos se muna viipyy kädessä vaikka sekunninkin pitempään kuin pestessä tai pissiessä on tarpeen niin liikutaan jo vaarallisilla vesillä : /
 
Jaa, no sitten et halua. Tässä keskustelussa ei ole vielä tähän mennessä menty niihin iljettäviin yksityiskohtiin, vaikka on näin pitkälle jo keskustelussa edetty. Sinä et ilmeisesti koskaan täällä ole nähnyt keskusteluja esim pedofiileistä tai perheväkivallastakaan.

Olen nähnyt joo, mutta niihin en ole sattuneesta syystä osallistunut.
 
Äärimmäisen ärsyttävät sanat valittu "uskaltaa tunnustaa".

Jos on niin tossu ihminen, ettei uskalla edes puolisolleen selkeästi ilmaista sitä, ettei kehonsa kuulu hänen määräysvallan alaisuuteen, niin tuskin sellainen uskaltaa montaa muutakaan asiaa ilman kumppaninsa "hyväksyntää".

Jokainen toki määritelköön suhteensa miten haluaa, mutta oikeuttahan kellään ei ole rajata toisen seksuaalista kanssakäymistä, oli se itsensä kanssa tai jonkun toisen.

Jokainen meistä päättää itse sen, mitä hyväksyy toiselta käytöksessä ja tekee selväksi sen mistä ei pidä, mutta se on myös jokaisen oma asia lähteä kävelemään jos toisen käytös ei miellytä, ei ole minkään valtakunnan oikeutta sanella että toinen ei jotain saisi tehdä, painostamalla, manipuloimalla tai kiristämällä.

Se on oikeasti ihmiset niin yksinkertaista. Voit asettaa mitä tahansa rajoja, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia toista tekemään tahtosi mukaan, voit vain yrittää valita sellaisen ihmisen joka omaa mahdollisimman samanlaiset arvot.

Jos tuon edellä olevan mahdollisimman moni tosiaan ymmärtäisi, oltaisiin täällä varmasti paljon onnellisempia loppujen lopuksi. Kun ei jäädä vääntämään toista tahtonsa mukaan vaan myönnetään että "ei tää juttu ollutkaan mua varten" ja jätetään ne toisen "kouluttamiset" sinne egoilevaan puheeseen kolmansille osapuolille.
 
Jaksat kuitenkin kysellä, miksi minä kirjoittelen tähän ketjuun. Sieltä se löytyy.

Taas palstan empatiaa parhaimmillaan "blaablaablaa" :D Juuri tästä puhuin tuossa aiemmin.

Ei se sinun hyväksyntääsi kaipaa jos tänne kommentoi, vaikkei sinun puheista pitäisikään.

Asioista kun osataan puhua vaikkei kiinnostaisikaan toisen periaatteet noin niinkuin periaatteessa ;)
 
Ei se sinun hyväksyntääsi kaipaa jos tänne kommentoi, vaikkei sinun puheista pitäisikään.

Asioista kun osataan puhua vaikkei kiinnostaisikaan toisen periaatteet noin niinkuin periaatteessa ;)

No kun tyyppi ensin tenttaa, miksi osallistun ketjuun ja kun sanon, että noista aiemmista viesteistä voi saada vastauksen, niin vastaukseksi tulee "emmä jaksa, blaablaa". Sanoinhan jo, ettei minua haittaa, vaikka minua pidetään sekopäänä tämän takia, mutta jos jotain kysytään, niin luulisi tosiaan sen vastauksenkin kiinnostavan.
 

Yhteistyössä