Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:| :'( ei ollut yllätys. Sitä en itse käsitä, miten media on repostellut asiaa.
Ja miksi niitä videopätkiä, joiden haitallinen vaikutus katsojaan tiedetään
vielä eilen ainakin esiteltiin televisiossa, vaikkakin vaan välähdyksinä- mutta silti.
:|
Miksi aina syytetään mediaa? Sairaat ihmiset saavat kimmokkeensa aina jostain, käsiteltiin jotain juttua paljon, tai ei.
en yksinomaan syytä mediaa. Tottakai tälläisesta asiasta tulee puhua, ja sitä käsitellä. Itse koen kuitenkin median, esim. iltapäivälehdistön ja osin
televisionkin käsitelleen tätä tapausta myös tavalla jolla en toivoisi asiaa tuotavan julkisuuteen.
Niinkuin jo sanoin, en itse käsitä sitä miksi sitä videopätkää on pitänyt jokapaikassa vilautella.
Ja uskon, vaikka Vanhanen vetosikin median hienotunteisuutten, että vetoomusta ei kuultu.
Uskon, että ainakin sensaatiolehdet ja iltapäivälehdetkin repostelevat asiaa raadollisesti ja rahanahneesti.
V'älittämättä lainkaan omaisten tuskasta.
Ja pelkään, että lehdet käyttävät keppihevosenaan selvitymistarinoita.
Sairas mieli toki voi saada kimmokkeensa mistä vaan, mutta kyllä tietynlainen kimmokkeille altistaminen lisää ihmisten sairaita tekoja.
Olen siis sitä mieltä silti, että asioista pitää puhua, ja toivonkin että tämä herättäisi oikeaa arvokeskustelua ja avaisi silmiä sille, miten tästä eteenpäin.