Porista äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistä porilaiset ostaa äippävaatteita kun ei siis yhtäkään äitiysvaateliikettä koko kaupungissa!? Kuitenkin isosta kaupungista kyse...
H&M:llä on ihan pikkuinen nurkkaus missä tosi rajoitetusti äippävaatteita, puseroita joku muutama naurettava kappale ja alusvaatteista ainakin aina sopivat koot loppu. Kappahlissa pelkästään imetysliivejä+alushousuja yhtä mallia. Täytyy ilmeisesti lähteä Turkuun ostoksille....

Siis eikö äitiysvaateliikkeitä kannata pitää vaikka viime vuonnakin syntyi ennätysmäärä lapsia? Ite en ainakaan pysty pitään tavallisia vaatteita raskausaikana joten tarvetta olisi.

No H&M:ltä minä ostin, useimmiten tilasin tosin netistä niiden sivuilta. Erikoisliikkeistä löytyy, esim. pikku-papoosesta joka on sirkustorilla. Nettikaupoistakin saa kätevästi tilattua...
En tiedä onko sokoksessa tai lindexissä vielä äitiysvaatteita.

mä ostin yhet housut lindeksiltä ja yhen paidan h&m:lt ja loput kirpparilt...kantsii käyd kurkkiis saattaa löytyy ihan halvallaki!alusvaatteet mul meni omat koko ajan!

No itse asiassa se on erikoistunut lähinnä vauvojen ja pikkulasten tarpeisiin (liinoja, leluja, kestovaippoja yms. ) mutta olen kyllä nähnyt myös äitiys- ja imetysvaatteita :) Käy kurkkaamassa nettisivuilla tarjontaa!

Prisman lindexissä en enää ole nähnyt äitiysvaatteita, esikkoa odottaessa niitä vielä oli...

Yhteistyössä