Pöpökammo jyllää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöpökammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöpökammoinen

Vieras
Ällöttääkö muita esim. niistää yleisillä paikoilla? Tarkoitan siis, että pelottaako, että pöpöt eksyvät sitä kautta nenään ja pahimmassa tapauksessa aiheuttavat flunssan tms.?

Ei. Mutta mua ällöttää se että niistetään ruokapöydässä! En voi ymmärtää että esim. jossain yhteisessä ruokalan ruokapöydässä joku seurueesta vetää räkärätin esiin ja alkaa niistämään siinä. Y Ö K.

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökammoinen;30157337:
Ällöttääkö muita esim. niistää yleisillä paikoilla? Tarkoitan siis, että pelottaako, että pöpöt eksyvät sitä kautta nenään ja pahimmassa tapauksessa aiheuttavat flunssan tms.?

Siis tarkoitatko sä, että jos itse niistää, niin pelottaako, että pöpöt eksyvät nenään? Vai sitä, että jos muut niistää?

Ei mua pöpöt pelota. Kuuluvat ihan jokapäiväiseen työhönkin. Meillä ei kotona käytetä käsidesiä kuin ehkä jonkun vatsataudin yhteydessä. Kädet pestään kun tullaan kotiin ulkoa. Mua ei myöskään ällötä muiden niistäminen ruokapöydässä tai mistään eritteistä puhuminen, tämä jälkimmäinen on aika yleistä meillä töissä.

Juu, siis tarkotan, että itse niistää. Siis tyyliin ensin työntelee ostoskärryjä jne., kädet on likaset, sitte niistää ja pöpöt saattaa eksyä nenän limakalvoille.

Tuntuu, että tää pöpökammo rupee oleen ihan epänormaalia jo. :/ Millä siitä pääsee eroon??

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökammoinen;30157445:
Juu, siis tarkotan, että itse niistää. Siis tyyliin ensin työntelee ostoskärryjä jne., kädet on likaset, sitte niistää ja pöpöt saattaa eksyä nenän limakalvoille.

Tuntuu, että tää pöpökammo rupee oleen ihan epänormaalia jo. :/ Millä siitä pääsee eroon??

Ootko ajatelu asiaa toisinpäin? Eli kun sä niistät ja otat sitten ostoskärrystä kiinni, niin sä levität niitä pöpöjä ;)? Ja kyllä sun pöpökammos on aika ylireagointia, eihän tuolla periaatteella vois lähteä kotoa ollenkaan. Ja ajattele, mitä pöpöjä kaikki vieraat tuo teille... Sinuna kävisin keskustelemassa ammattilaisen kanssa, ihan vaan että pääsisit rauhaan tuosta fobiasta.

No en oo itse ajatellu levittäväni pöpöjä. Mulla vaan nenä vuotaa kesät talvet ja jos oon oikeesti kipee, ni pysyttelen parhaani mukaan kotona. Oon kyl itsekin miettiny, et joku nuppinikkari on kohta tarpeen. ;)

Yhteistyössä