Pöpö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kammoinen

Vieras
Nyt kun on liikkeellä sitä kauheaa rota virusta niin onko viisasta mennä kauppoihin jos ei ole pakottavaa tarvetta?
Siis ilman vauvaa tarkoitan.
Voiko siis helposti tarttua minuun ja sitä kautta vauvaan ( 3kk)
Miten kannattais varoa?

Jos menet kauppaan tai menet minne vaan, kun kotiudut PESE KÄDET.
En itse ole kovin huolissani tuosta, vaikka meillä tyttö 3kk.
Muista käsien pesu aina, kun tulet ulkoota kotiin ENNEN KUN KOSKETTELET VAUVAA!!!!!!!!!!

Entä jos vauva odottaa isin kans autossa, niin oisko ottaa mukaan joku millä kädet pyyhkäistä ennen kuin tulee autoon?
Neo amisept tai vastaava?
Vai oonko ihan hysteerikko???
Ajattelin käydä huomenna shoppailemassa mutta jotenkin arkailen kun ei mikään pakottava tarve oo.

Hei, turhaa panikoit. Miksi huolehtia etukäteen, kun silloin saa kantaa huolta tarpeeksi jos pöpö tarttuu. Ja lapsesi tulee saamaan vielä monia monia pöpöjä vaikka oisit kuinka tarkka.

joo tiedän,että tulee varmaan saamaan tartuntoja, mutta oon viel'ä yrittänyt suojella kun ikää vasta noin vähän.

Pelkään tosi paljon tuota rota virusta näin pienellä.

Pelkäsin kyllä itsekin, mutta en rajoitellut menoja kuitenkaan. Lapsi kohta vuoden. Ja se pahin rotakausi taitaa olla jo takana päin. Hyvällä käsihygienialla pääsee pitkälle!

Osta apteekista sellaista käsidesinfiointiainetta (ei neoamiseptiä) se on kätevä vaikkapa mökillä vessakäynnin jälkeen siis jos sellaisella mökillä, missä ei juoksevaa vettä. Mulla on aina käsipyyhkeitä siis savetteja vauvanhoitolaukussa, jotta saa kädet puhtaaksi.
Älä laita vauvaasi kaupan ostoskärryyn. Ne on todeöllisia bakteeripesiä!

Yhteistyössä