Pomon suhtautuminen raskauteeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marraskuu08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marraskuu08

Jäsen
30.04.2008
229
0
16
täytyy sanoa, et mietin ja pelkäsin ihan turhaan:) Tietty sen takia, et olen koeajalla ja siis raskaana nyt rv 13+3. Ja olen ollut pari kuukautta talossa, enkä tunne pomoa kovin hyvin. Pomo sanoi, et ihmiset tulee raskaaksi. Kyseli vointiani ja sitä, et jaksanko olla tämän projektin loppuun töissä( mut palkattu uuteen projektiin niinku tekijäksi). Sanoin et tietty jaksan ja haluan olla loppuun. Tosin toivon, ettei tule mitään ongelmia raskauden suhteen:)

Jotkut teistä päivitteli täällä, et miksi kerroin jo nyt... mun mielestä työsuhde perustuu luottamukseen molemmin puolin ja musta tuntui, et valehtelin pomolle kun en ollu kertonu. Ehkä olen herkillä jotenkin.

Nyt olo mahtava ja saan olla heinäkuun lomalla, kun täällä talossa ei tapahdu mitään. Mut lomautetaan joten saan sitten lomautuslapun, jonka vien työkkäriin ja kela maksaa sit päivärahaa. Miten lomautuksessa on muuten toi omavastuuaika?? Viikko vai kaksi??

Alkuperäinen kirjoittaja Marraskuu08:
täytyy sanoa, et mietin ja pelkäsin ihan turhaan:) Tietty sen takia, et olen koeajalla ja siis raskaana nyt rv 13+3. Ja olen ollut pari kuukautta talossa, enkä tunne pomoa kovin hyvin. Pomo sanoi, et ihmiset tulee raskaaksi. Kyseli vointiani ja sitä, et jaksanko olla tämän projektin loppuun töissä( mut palkattu uuteen projektiin niinku tekijäksi). Sanoin et tietty jaksan ja haluan olla loppuun. Tosin toivon, ettei tule mitään ongelmia raskauden suhteen:)

Jotkut teistä päivitteli täällä, et miksi kerroin jo nyt... mun mielestä työsuhde perustuu luottamukseen molemmin puolin ja musta tuntui, et valehtelin pomolle kun en ollu kertonu. Ehkä olen herkillä jotenkin.

Nyt olo mahtava ja saan olla heinäkuun lomalla, kun täällä talossa ei tapahdu mitään. Mut lomautetaan joten saan sitten lomautuslapun, jonka vien työkkäriin ja kela maksaa sit päivärahaa. Miten lomautuksessa on muuten toi omavastuuaika?? Viikko vai kaksi??

Miten sä kelalta saat päivärahaa lomautuksen aikana??! Ammattiliitosta...?

Loistavaa! Mun mielestä tuo oli fiksu teko jo alunperin. Taktisesti viisasta jos pomo olis ollut mulkero ja erittäin reilua jos (ja tässä tapauksessa kun) pomo oli reilu ja kiva.

Mä oon oikeesti iloinen sun puolestasi :hug: :flower:

Ultra on käyty läpi joo. Miksi kysyit? Niitä kauhu tarinoita noista pomoista on joo kuultu ja nähty :o siksi se kertominen oli vaikeaa. Eikä tää mun pomo ole kuitenkaan ihan helppo ihminen vaan kaikkea muuta! Kaikki hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Marraskuu08:

Miten sä kelalta saat päivärahaa lomautuksen aikana??! Ammattiliitosta...?

Ilmoitan siis työkkäriin et näin on käyny. Vien lomautustodistuksen sinne. Eihän työkkäri mitään maksa vaan kelasta ne rahat tulee yleensä. Ekana lomautuspäivänä pitää lappu viedä tai jo aiemmin jos sen saa. En jää tyhjän päälle yhdeksi kuukaudeksi.

Yhteistyössä