pomo oli unohtanut painaa enteriä ja nyt palkkaa tulee vasta parin viikon päästä...

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
kyse siis miehen palkasta, pomo on ulkomailla siihen asti niin olipa taas unohtanut painaa enteriä jotta palkkaa ois tullu tililli asti. no täs ei sinäänsä hätää, on säästössä et pärjää sinne asti.

mun auto teki tenän eilen, jakopään ratas juttu jokin menny eikä tässä vielä kaikki avain katkesi virtalukkoon :kieh:

mies joutui ottamaan tänään pekkaspäivän jotta pääsen sitte toisella autolla käyttämään poikaa siellä korvapolilla :snotty:

et piip hyvää huomenta vaan |O

Kyl sen pomon olis se pitänyt hoitaa tilille heti tultuaan eikä vasta parin vikon päästä. Meillä käy tilitoimiston puolesta joskus noin, ja kylä joutuvat mitä pikemmin maksaan sen työntekijän tilille, ei siinä saa ootella seuraavaan tilipäivään. Loppupelissä pomo on velvollinen maksaan tuon vaikka käteisenä heti. Laki vaan on sellanen, kannattas pitää oikeuksistaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl sen pomon olis se pitänyt hoitaa tilille heti tultuaan eikä vasta parin vikon päästä. Meillä käy tilitoimiston puolesta joskus noin, ja kylä joutuvat mitä pikemmin maksaan sen työntekijän tilille, ei siinä saa ootella seuraavaan tilipäivään. Loppupelissä pomo on velvollinen maksaan tuon vaikka käteisenä heti. Laki vaan on sellanen, kannattas pitää oikeuksistaan kiinni.

no eipä paljon kehtaa sinne ulkomaille soitella ja kysellä. ja tuskin sieltä käsin voi maksaa ees sitä. tää ei ole eka kerta :whistle:

Jos homma teille sopii ja pärjäätte vaikka lain mukaan olis kyllä maksettava _heti_ niin mikäs siinä, mutta korkolaskun mä laittaisin perään, olen sen verran pikkumainen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

no eipä paljon kehtaa sinne ulkomaille soitella ja kysellä. ja tuskin sieltä käsin voi maksaa ees sitä. tää ei ole eka kerta :whistle:

No, ilmankos sit unohtelee, kun ei ole eka kerta ja aina ootte kattoneet sormien läpi. Varautukaa siis jatkossakin samanlaiseen touhuun. Ite en suostuis, mut onapahan on asianne.

Kyllä nykyään on mahikset hoitaa asiat vaikka ulkomailta käsin. Netti ja nettipankki toimii kaikkialla ja kaikki muutkin mahikset. Ei voi syyttää, et "on ulkomailla". Mä ainakinsoittasin sille, sen piikkiinhän sekin menee.

mutta korkolaskun mä laittaisin perään, olen sen verran pikkumainen :ashamed:

Tästä ainakin oppisi ettei se lainaraha ole ilmaista koska työntekijähän lainaa tuossa rahaa firmalle ja firma saa siitä vieläpankilta korkoa. Ei kai sitä montaa kertaa viitsi maksella, voisin laittaa vielä laskutuskuluja 5 eur :kieh:

Huh kun kuulostaa tutulta. Miehen ex työn antaja teki just tuota,,, Palkka päivä oli 2 viikon välein, eli joka toinen tiistai, eikä niitä rahoja saanut ikinä ajoissa.. Yhtä tappelua koko ajan. Liittoon vaan ilmotukset, ja pomolle ilmoitus, että rahat oltava samana päivänä tilillä, tai urakat seisoo.