pomo kommentoi kun kävin tytön kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
tahtoisin milelipidettä , tapahtui tänään:

Mulla on vapaa viikonloppu menossa, päätin sit lähteä tytön (1v9kk) kanssa käymään hesburgerissa, sit sain idean käväistä työpaikallani , ihan piipahtamassa, kun oli matkan varrella.
Pomo oli sattumalta ulkona röökillä kun kurvasin pihaan(tää mun pomo enimmäkseen ihan mukava, mutta joskus osaa olla kuin myrskyn merkki myös, ja vähemmän mukava |O
ekana kun ajoin pihaan, pomo tuumasi tytön nähtyään, että onpa se kalpea, johon mä et tosi vaaleaihoinen niinkuin äitinsä ja naurahdin perään (mä oon tosi vaalea, lähes kalpea varsinkin talvisin)
No sit juotiin kahvit, tyttö söi keksiä, pomo yhtäkkiä heitti et onpa pieni 2-vuotiaaksi, sanoin et ihan normaalin kokoinen, ja täyttää 2 vasta elokuussa...
mä jotenkin koin loukkaavana nämä kommentit, ylireagoinko????mielipiteitä!!tuntuu et helposti loukkaantuu, omaa lasta kun joku kommentoi...ja ei sit ilkeitä kommentteja teiltä kiitos =)

No ihmiset saattaa sanoa ihan mitään vaan jos eivät hallitse small talkia ja kun mainitsit että pomolla ei ole omia lapsiakaan niin ehkä aihe oli hänelle hankala. Mutta kieltämättä erittäin urpo pomo. Plussaa että sentään puhui ja yritti aloittaa keskustelua.

Kuulostaa siltä että pomosi ei ole ollut paljon lasten kanssa tekemisissä. On ehkä vähän pulassa että jotain pitäis lapsesta sanoa, mut ei teidä mitä. Tuo kalpeuden kommentointi on ehkä vähän loukkaavaa, kuten muutenkin ulkonäön (negatiivinen) arviointi, mut pienikokoisuudesta en loukkaantuisi. Itse osaat arvioida pomoasi paremmin, et onko hällä jokin tarve loukata sua vai oliko vain ajattelematon/kokematon puhumaan lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No ihmiset saattaa sanoa ihan mitään vaan jos eivät hallitse small talkia ja kun mainitsit että pomolla ei ole omia lapsiakaan niin ehkä aihe oli hänelle hankala. Mutta kieltämättä erittäin urpo pomo. Plussaa että sentään puhui ja yritti aloittaa keskustelua.

joo , urpopa hyvinkin,mutta yritän kuitenkin pysyä väleissä, ja kun päivittäin on kumminkin tekemisissä.

|O

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Kuulostaa siltä että pomosi ei ole ollut paljon lasten kanssa tekemisissä. On ehkä vähän pulassa että jotain pitäis lapsesta sanoa, mut ei teidä mitä. Tuo kalpeuden kommentointi on ehkä vähän loukkaavaa, kuten muutenkin ulkonäön (negatiivinen) arviointi, mut pienikokoisuudesta en loukkaantuisi. Itse osaat arvioida pomoasi paremmin, et onko hällä jokin tarve loukata sua vai oliko vain ajattelematon/kokematon puhumaan lapsista.

kyllä me hyvin toimeen tullaan, ja työasiat sujuu, mutta ehkä hänellä ei oikein kokemusta lapsista, mutta varsinkin tuon kalpeaksi sanomisen koin loukkaavana :ashamed:

Mut minä ja tyttö ollaan kans molemmat luonnostaan tosi kalpeita. Itelläni näkyy verisuonetkin hyvin herkästi ja jotenkin toi kalpeus viä korostaa niitä.

Mun äitille joskus kommentoitiin, että ootko varma, ettei sun tytöllä oo jotain syöpää, kun on noin kalpee ja sairaannäkönen. Mun äiti vaan tokas, että ihan on terve lapsi, luonnostaan on kalpee, kuten meijän suvun naiset on aina ollukkin.

Oma tyttäreni on periny meijän suvun naisilta tuon luonnollisen ihon kalpeuden. Mulle nyt on muutenkin yks hailee, mitä joku sanoo. Siinähän lätisee, en anna sen vaikuttaa itseeni ja saman opetan tyttärelleni, turha jäädä tollasia vatvomaan ja niissä rypeä. Nautitaan me elämästä ja annetaan näitä elämäntapa marmattajien, marmattaa jos kerran siitä tykkää.