Pomo ehdottaa seksiä vastineeksi palkankorotuksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä tekisitte seuraavassa tilanteessa:

Pomo kutsuu keskusteluun. Sanoo, että saako puhua epövirallisesti. Sanoo sitten, erittäin taitavin sanankääntein, että jos annan hänelle seksiä, niin saan tuntuvan palkankorotuksen. Asettelee sanat kuitenkin niin, että mitenkään hommaa ei voi väittää seksuaaliseksi ahdisteluksi etc.

Luonnollisesti kieltäydyin. Tähän pomo oli ihan "ok". Kysyin parhaalta työkaveriltani asiasta. Hän oli ihmeissään, ei ollut hänelle sentään ehdoteltu. Hän kuitenkin sanoi, että tuskin tossa mitään voi tehdä. Helposti joutuu vaan kuseen. Että jos on sana sanaa vastaan, niin eihän mulla ole mitään todisteita jne.

Pakko vielä todeta, että pomo on aivan uskomattoman tarkka mitä sanoo. Eli ei heittele mitään alatyylin vitsejä yms. Joten olen varma, että kovin moni ei ees minua uskoisi.

Eihän tuota usko kukaan... Niin tää on varmaan provo, mutta kyllä mä toisaalta uskon että tämänkaltaistakin tapahtuu.

Mulla oli sellainen miespomo aikoinaan (varastohommissa), että tiettyihin hommiin palkkasi aina vain nuoria, nättejä tyttöjä. Sitä en tiedä ehdotteliko näille jotain ja seurasiko siitä jotain, mutta en ihmettelisi.

Jotenkin oli huvittavaa kun aina oli 2-3 sellaista tyttöä kausiduuneissa. Yleensä lajitteli tavaroita pomon kopin läheisyydessä. Tuntui, että aika usein se jolla oli lyhyempi hame tai kireemmät farkut (lue: epäsopivat työhön) sai ylitöitä ja muuta.

Sen tiedän, että tää pomo kyllä pikkujouluissa ja muissa oli aina iskemässä naisia. Noissa vaan harvemmin näitä pätkäduunitypujä oli. Juoruja toki liikkui vaikka mistä, mutta en tiedä niistä

Mitä tekisitte seuraavassa tilanteessa:

Pomo kutsuu keskusteluun. Sanoo, että saako puhua epövirallisesti. Sanoo sitten, erittäin taitavin sanankääntein, että jos annan hänelle seksiä, niin saan tuntuvan palkankorotuksen. Asettelee sanat kuitenkin niin, että mitenkään hommaa ei voi väittää seksuaaliseksi ahdisteluksi etc.

Luonnollisesti kieltäydyin. Tähän pomo oli ihan "ok". Kysyin parhaalta työkaveriltani asiasta. Hän oli ihmeissään, ei ollut hänelle sentään ehdoteltu. Hän kuitenkin sanoi, että tuskin tossa mitään voi tehdä. Helposti joutuu vaan kuseen. Että jos on sana sanaa vastaan, niin eihän mulla ole mitään todisteita jne.

Pakko vielä todeta, että pomo on aivan uskomattoman tarkka mitä sanoo. Eli ei heittele mitään alatyylin vitsejä yms. Joten olen varma, että kovin moni ei ees minua uskoisi.

Peräkammarin Jorma ulostaa fantasioitaan... kyllä on trollien taso nykyään heikkoa!

Yhteistyössä