Pölypussiton imuri, kannattaako ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pölypallo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pölypallo"

Vieras
Mietin tota Hobby Hallin Samsungia, 199e tarjoukses. Onko kellään kokemuksia?
Mulla on toi vanha Miele, mutta tarvis uuden. Kertokaa te, joilla on pölypussiton, kannattaako sellainen ostaa?

Mulla on joku halpis pölypussiton, merkkiä en muista, saatto olla electrolux, ja olen ollut tosi tyytyväinen siihen. Toimii, kunhan muistaa tyhjentää pölysäiliön riittävän usein, hyvin toimii vaikka meillä on kotieläimiä, joista lähtee karvaa.

Meillä on Volta-merkkinen, hintaa oli jotain 129e. Ihan loistava imuri! Säiliö ihan helppo tyhjentää, senkun napsauttaa luukun auki ja pölyt pois. En mistään hinnasta vaihtaisi enää perinteiseen imuriin. Imuteho on tässä meidän imurissa ainakin tosi hyvä!

Meillä oli, EI KANNATA, ihan susi!!! Osta Electroluxin pölypussillinen versio, on yleensä parhaita!!

Meillä on elektroluxin aika kallis pölypussillinen imuri ja se on kyllä aivan paska. Teho hiisaa ylösalas ja lattiasuulake on niin vammasen mallinen että nurkista sillä ei oteta lähellekään mitään.

Meillä myös Dyson ( en muista mallinumeroa) enkä pois vaihtaisi millään. Todella tehokas ja se säiliön tyhjentäminen on tosi näppärää ja siistiä. Toki jos sitä säiliötä käsittelee miten sattuu, niin kyllähän ne tomut saa kipattua lattialle, mutta meidän vanha pölypussillinen imuri sotki huomattavasti enemmän kuin mitä säiliön puhdistaminen pahimmillaankaan on sotkenut. Ei se ole kuin laittaa muovipussi säiliön suun päälle ja kipata.

Ehdottomasti pölypussiton. :) Meillä oli dyson, joka toimii vieläkin (kohta 5 v. vanha), mutta nyt minä hölmö tuhosin sen muuten. :( Sitä ei voi enää käyttää sisätiloissa...

Jouduin ostaa uuden ja ostin nyt sitten tuon Electroluxin, joka oli hobbarissa alennuksessa. Siinäkin ainakin väitetään olevan syklonitekniikka käytössä. Katsotaan millainen on oikeasti (p.s. niissä aiemmissa ei ole ollut, siksi ne eivät ole olleet hyviä).

Meilläkin ollut 5 vuotta dysoni eikä valittamista ole.

Kärppänä heinälatoon Mikä ongelma muuten tuli että teidän dysonia ei voi käyttää..??

Mä tossa yksilta ruuvailin ja pesin ne sykloonit ja nyhänse on ku uus..

[QUOTE="Elokuu";27582502]Meilläkin ollut 5 vuotta dysoni eikä valittamista ole.

Kärppänä heinälatoon Mikä ongelma muuten tuli että teidän dysonia ei voi käyttää..??

Mä tossa yksilta ruuvailin ja pesin ne sykloonit ja nyhänse on ku uus..[/QUOTE]

Mä päästin säiliössä olevan tavaran homehtumaan (unohdin tyhjentää ja muutama päivä myöhemmin oli liian myöhäistä sille tavaralle. Koko imuri haisee jo ihan...). :( Ihan totaalisesti oma moka, aivan käsittämättömän typerän tempun tein alunperinkin. Ei auta pesu (on pesty, ihan joka nurkalta, purettu osiin jne. Letkua en tosin pääse kunnolla pesemään), mutta haju on ja pysyy. Luulin jo, että lähti pois, kun "tuuletin" sitä ulkona, mutta kun imurin tuo sisään ja se lämpenee käynnissä ollessaan, koko kämppä taas lemuaa hetkessä niin, et ei tuu mitään.

meillä kans pölypussiton Dyson ja ison kasan pusseja säästänyt kun tulee niin paljon roskaa. Tosi hyvä imuri. Tyhjennän ulkona suoraa pussiin joten pölyämisen ongelmaa ei ole. Ainoa miinus on se teline johon se putki laitetaan pystyyn. Se ei pysy siinä vaan kaatuu AINA. Sitten imuri lojuu pitkin lattiaa.

Kannattaa! Meillä ollut elektroluxin malli jo monta vuotta ja hyvin on pelittänyt. Ei tartte koskaan ostaa kalliita pölypusseja. Mukana tuli 2 sellaista suodatintyynyä, parin kk välein pestään se ja vaihdetaan, muuta huoltoa kuin säiliön tyhjennystä se ei tarvitse. Maksoi uutena joku 200 e.

Yhteistyössä