PölyEsteri! Bongasin sut :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cappuccino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijaa! Ehkä se oli ne raidalliset housut/sukkikset mihin sekoitan :) Olit kyllä yhtä nätti kuin kuvissakin! Et varmaan huomannut mua/ kiinnittänyt huomiota. Oltiin siinä lippujonossa teidän takana ja oli tosiaan jo kiire siihen leffaan!

Tai tultiin sieltä ulko-ovilta asti just teidän perheen takana niin itse huomasin jo siinä. Mutta ethän sä varmaan mua tunnistais, varsinkaan kun käveltiin teidän perässä! :D En sit viittinyt vetää hihasta et hei, mä tunnen sut netistä!
Meillä meni kyllä koko leffa ihan sivusuun, kun ne lasit oli kertakaikkiaan liian isot tuolle 3-vuotiaalle, eikä pysyneet korvien päällä. Se ei sit halunnut pitää niitä ja ilmanhan se kuva näyttää tosi epäselvältä. Lähdettiin sit kesken pois kun ei siitä tullut mitään. Kävin sit sanomassa kassalla et harmittaa vähän, et netissä suositeltiin et 3-vuotias voi tulla. Saatiin sit lippurahat takas, ei kuulemma oltu ensimmäisiä jotka sanoo asiasta. Niitä laseja kun oli vaan yhtä kokoa (+nenäkappale). Sit ei niin harmittanut, kun liput oli kuitenkin meiltäkin 38,5e! :)

En ole ihan varma mutta pitkään aikaa olen epäillyt, että olen nähnyt sinut ihan luonnossa, olit perheesi kanssa ulkona. Poika vaan kertoi, että "tuo on L...., se on meidän luokalla..."

Yhteistyössä