Polvesta kuulu ruts ja turvonnu kuin jalkapallo

Vatun hienoo!!!!
tein ruokaa ja kapusin ottaa muussijauhon jakkaran kanssa kaapista.poika tuli ja törmäs tuoliin joka lähti mun alta,melkein osuin hellalla kiehuviin kattiloihin |O mätkähin polvilleen maahan ja kuului vaan rusahdus ja kauhee kipu :headwall:
onneks en saanut niitä kattiloita niskaan vaan jäi siihen reunalle.
vatun hienoo mitähän tosta polvesta meni vai olisko tärähdyksestä vaan toi turvotus :snotty:
 
Lääkäriin vaan, jos et tänään millään pääse niin huomenna sitten. Voi olla ettei varsinaisesti mikään hajonnut, mutta parempi ois tarkistaa.

Ja voi olla että kävi niin kuin mulla: kaaduin portaissa polvilleni ja sain elinikäisen vaivan. Eli isku vaurioitti rustopintaa (/pintoja), vaivaa välillä ja ainoa pysyvä korjaus minkä voi tehdä on tekonivelleikkaus. Pitämällä lihakset kunnossa ei haittaa normaalia elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Tarkkailepa polvea jos mustuu.
Muistelisin kun minulla aikoinani paljon polvivammoja niin polveen tuli nestettä....piti tarkkailla mustumista ettei tule myrkytystä.
:eek: ,nesteen varmaan huomaa?tossa on kauhee turvotus ja mustelma ympäri.suorana pitää niin ei satu mutta jos taittaa tai astua koittaa niin wuhuu..
että mun tuuri on ihan peestä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Lääkäriin vaan, jos et tänään millään pääse niin huomenna sitten. Voi olla ettei varsinaisesti mikään hajonnut, mutta parempi ois tarkistaa.

Ja voi olla että kävi niin kuin mulla: kaaduin portaissa polvilleni ja sain elinikäisen vaivan. Eli isku vaurioitti rustopintaa (/pintoja), vaivaa välillä ja ainoa pysyvä korjaus minkä voi tehdä on tekonivelleikkaus. Pitämällä lihakset kunnossa ei haittaa normaalia elämää.
hui :eek: ..
mun pitää hoitajaa jostain ruveta katteleen tänään ei sitä ainakaan saa.
buranaa vetäny tohon särkyyn mutta täysin turhaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Lääkäriin vaan, jos et tänään millään pääse niin huomenna sitten. Voi olla ettei varsinaisesti mikään hajonnut, mutta parempi ois tarkistaa.

Ja voi olla että kävi niin kuin mulla: kaaduin portaissa polvilleni ja sain elinikäisen vaivan. Eli isku vaurioitti rustopintaa (/pintoja), vaivaa välillä ja ainoa pysyvä korjaus minkä voi tehdä on tekonivelleikkaus. Pitämällä lihakset kunnossa ei haittaa normaalia elämää.
hui :eek: ..
mun pitää hoitajaa jostain ruveta katteleen tänään ei sitä ainakaan saa.
buranaa vetäny tohon särkyyn mutta täysin turhaa...
Ei se oo loppujen lopuks niin paha kuin kuullostaa, ja jos on käynyt tolleen kuin mulla niin lääkäri ei sille pysty mitään tekeen. Mä menin viikko kaatumisen jälkeen lääkäriin kun ei turvotus laskenut, ontuen pystyin kävelemään. Eli sinällään sulla vois olla jotain helpommin korjattavaa vikaa kun ei kerran kestä painoa lainkaan.

Koita kestää :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luultavasti lääkäriin ois syytä lähteä!

ps. Onneksi säästyit palovammoilta.
no joo kun pääsis,huomenna toivon mukaan jos ei toi helpota.ei anna ainakaan painoa ottaa yhtään vastaan :headwall:
Mikset sä pääse?
4 muksun kanssa ei ole mitenkään ihanne ajatus.toi nuorin pinkoo mihin sattuu niin miten pääsee perässä kun jalkalla astua ollenkaan.
nyt onneks sain legon kanssa rauhottuun ne tohon mun viereen ja kohta päikyille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Doctorilla käynyt jo?
En oo päässy käymään :snotty:
Ei se enää NIIN kipee ole,turvonnu ja jotain höttöö vissiin sie sisällä.Astua pystyy vähän mutta jos erehtyy koko painon niin tipahtaa alta tulee semmonen kipupiikki siihen tavallaan..
huomenna saan mll hoitajan tänne et pakko vissiin mennä näytättään et mitä siinä on :snotty:
 

Yhteistyössä