POLTTAVAT HUOM!! LIITTYKÄÄ:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oink oink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saatais nuo syöpäkäärylehuulet nyt ekaks pois bussipysäkeiltä ja kauppojen ovien pielistä... Aina joutuu itse menemään kauemmas kun nuot röökaavat siinä, vaikka nussipysäkeillä ei saisi tupakoida- inhottavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
saatais nuo syöpäkäärylehuulet nyt ekaks pois bussipysäkeiltä ja kauppojen ovien pielistä... Aina joutuu itse menemään kauemmas kun nuot röökaavat siinä, vaikka nussipysäkeillä ei saisi tupakoida- inhottavaa!

kirjotusvirhe: ei nussipysäkki-vaan bussipysäkki :)

Muakin inhottaa kun nussitaan miehen kanssa niin naapuri tulee aina ikkunan eteen tupakalle :(

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

kirjotusvirhe: ei nussipysäkki-vaan bussipysäkki :)

:D

Mua inhottaa kun ihmiset seisoo bussipysäkeillä ja kaupan edessä. Lähtisvät myöhemmin ni ei tarvis odotella pysäkillä. Mä en ihan oikeesti kestääää

Alkuperäinen kirjoittaja ÅÅDI:

Mua inhottaa kun ihmiset seisoo bussipysäkeillä ja kaupan edessä. Lähtisvät myöhemmin ni ei tarvis odotella pysäkillä. Mä en ihan oikeesti kestääää

Ja sit myöhästyä?!
Hyvä jos tupakointi kielletään. Oksettaa haistella röökin hajua, ja säälittää röökaajien lapset kun joutuvat kärsimään tupakan haittavaikutukista vanhempien takia. Ja se haju tulee vaatteisiin vaikka sisällä ei poltettas. Tai vaikka et itse polttas.

Alkuperäinen kirjoittaja oksu:
Alkuperäinen kirjoittaja ÅÅDI:

Ja sit myöhästyä?!
Hyvä jos tupakointi kielletään. Oksettaa haistella röökin hajua, ja säälittää röökaajien lapset kun joutuvat kärsimään tupakan haittavaikutukista vanhempien takia. Ja se haju tulee vaatteisiin vaikka sisällä ei poltettas. Tai vaikka et itse polttas.

jep! Asiaa! Jotkut aattelee vaan itteensä, ja omia himojaan/tarpeitaan, eikä oteta ympäristöä/muita huomioon! Mulle on aivan sama jos omat keuhkonsa pilaa, mutta muiden terveyttä ei tarvii sillä tupakalla tulla pilaamaan!

Miten voi olla, että joku oikeasti kannattaa tätä ehdotusta? :o
Joo, kaikki tietää et ois parempi ku ei ikinä röökipolttoa aloittaiskaan, mutta että hohhoijakkaa.. ensin aletaan väkertää jotain yleveroa ja nyt yritetään pakolla karkottaa röökit koko maasta. Mihin unohtui sanonta "suomi on vapaa maa" :whistle: Kieltolaki samantien voimaan koko maahan alkoholinkin osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Miten voi olla, että joku oikeasti kannattaa tätä ehdotusta? :o
Joo, kaikki tietää et ois parempi ku ei ikinä röökipolttoa aloittaiskaan, mutta että hohhoijakkaa.. ensin aletaan väkertää jotain yleveroa ja nyt yritetään pakolla karkottaa röökit koko maasta. Mihin unohtui sanonta "suomi on vapaa maa" :whistle: Kieltolaki samantien voimaan koko maahan alkoholinkin osalta.

Mun puolesta alkoholinkin voi kieltää.

Alkuperäinen kirjoittaja oksu:
Mun puolesta alkoholinkin voi kieltää.

No mun puolesta kans, mutta mihin sitten jää se valinnanvapaus? Ihmisen perusoikeus on päättää omasta elämästään. Otetaanko sitten seuraavaksi joku uskonto, johon koko kansa pakotetaan?

Onhan ne huumeetkin kiellettyjä. Nytkö sitten tupakkaa ei sais kieltää vaan sillä perusteella että on tähän mennessä ollut sallittua. Ja kun tuossa tupakassa on nimenomaan tuo savuhomma että se vaikuttaa muihinkin kun siihen ite syöpäilijään. Ja tupakoivat vanhemmat HUOM! vaikka ette tupakoi sisällä niin lapsi saa silti niitä myrkkyjä teidän hengityksestä, vaatteista ja hiuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja H:
Onhan ne huumeetkin kiellettyjä. Nytkö sitten tupakkaa ei sais kieltää vaan sillä perusteella että on tähän mennessä ollut sallittua. Ja kun tuossa tupakassa on nimenomaan tuo savuhomma että se vaikuttaa muihinkin kun siihen ite syöpäilijään. Ja tupakoivat vanhemmat HUOM! vaikka ette tupakoi sisällä niin lapsi saa silti niitä myrkkyjä teidän hengityksestä, vaatteista ja hiuksista.

Huoh, rööki ja huumeet on pikkasen eri asioita. Huumeidenvastaista sotaa ei voiteta koskaan, pitääkö sille listalle vielä röökikin lisätä?
Mihin on kadonnut järki näistä touhuista :o

En ihan tarkkaan tiedä mistä puhutte kun en saa avattua tota linkkiä, mutta mun mielestä olis loistavaa että tupakka kiellettäis! Olis hyvä jos en sais enää koskaan ostettua ainootakaan tupakkaa. Olen niin surkee heikko tahdonvoimaton aasi kun en pysty lopettamaan!!! Minä KANNATAN!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ja pöh:
En ihan tarkkaan tiedä mistä puhutte kun en saa avattua tota linkkiä, mutta mun mielestä olis loistavaa että tupakka kiellettäis! Olis hyvä jos en sais enää koskaan ostettua ainootakaan tupakkaa. Olen niin surkee heikko tahdonvoimaton aasi kun en pysty lopettamaan!!! Minä KANNATAN!!!

Lopettaminen on mielessä itselläkin, mutta silti on älytöntä pakottaa koko kansa lopettamaan lain uhalla.

Alkuperäinen kirjoittaja H:

Mä oon sitä mieltä, että jos se tupakka kielletään kuten huumeet niin alkoholi menee samaan lootaan. Lähempänä se holi on huumetta, jos mietitään vaikutuksia. Parin tupakan jälkeen mieli ei ala häiröillä, toisin kuin huumeen tai holin.

Sitä kyllä kannatan, että tupakoivat pois kaupan ovien edestä ja pysäkkikatosten sisältä. Mielestäni sitä voi rajoittaa tilanteissa, joissa tupakan savu on ehdottomasti haitta muille ihmisille. Älyntöntä puolestaan on se, että tupakoitsijoita parjataan niin julmalla tavalla.

Yhteistyössä