K
kaaso
Vieras
Siis niin että jokaiselle tulisi maksettavaa 50 siis ihan maksimissaan.
Ja mielellään niin että se oikeastikkin olisi edes mahdollista. Koko päivää sen ei tarvitse kestää, mutta olisi kiva sentään yhdessä viettää useampi tunti.
Entäs sitten, mites tuo juhlakalun tarjoilu sitten kun varsinaiset polttarit ovat loppu, eikai se enää kuulu polttarivieraiden maksettavaksi?
Ja mielellään niin että se oikeastikkin olisi edes mahdollista. Koko päivää sen ei tarvitse kestää, mutta olisi kiva sentään yhdessä viettää useampi tunti.
Entäs sitten, mites tuo juhlakalun tarjoilu sitten kun varsinaiset polttarit ovat loppu, eikai se enää kuulu polttarivieraiden maksettavaksi?