Polttari apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avuton

Vieras
Eli siis järjestetään ns. mökkipolttarit eli siis mennään mökille saunomaan ja nauttimaan hyvää ruokaa. Morsian on absolutisti, joten mitään ryyppytouhuja ei ole.
Morsiamen toiveesta myös hieman askarrellaan häihin tulevia koristeita.
Kysymys kuuluukin, että mitä muuta ohjelmaa voisi järjestää? Onko hyviä ideoita?

Mun polttareissa oli sellainen tosi ihana juttu joka sai kyyneleet silmiin jo siinä vaiheessa kun sitä mulle selitettiin et mitä nyt tapahtuu...
Eli jokainen polttareihin osallistunut oli kirjoittanut tarinan joka kertoi minun ja hänen välisestä kaveruudesta ja samalla tuonut jonkun esineen tai asian mikä liittyi myös ystävyyteemme. Kirjeet oli laitettu laatikkoon, jokainen nosti laatikosta yhden lapun ja jokainen luki sen vuorollaan ääneen ja minun piti arvata kuka kirjoittaja oli ja minkä esineen hän oli minulle tuonnut ja minä sain pitää tuodut jutut..

Pyörikää ennemin hangessa kuin hukutatte ittenne avantoon. Kaverin polttareissa järkättiin haastattelu parin tapaamisesta tulevaisuuden suunnitelmiin. Siis keksittiin kyssät etukäteen ja sit jokainen sai vuorollaan kysyä yhden. Sit morsmaikku vastaili ja se haastattelu kirjotettiin puhtaaks ja liitettiin polttarikansioon. Musta se oli kiva kun jälkeenpäin voi lukea mitä ennen naimisiin menoa on tuuminut yhteiselosta.

Jos mökillä on sähköt niin joku singstar/karaoke ehdottomasti mukaan.

Toki kaikki käsihoidot ja sun muut kasvokuorinnat vieraat voi valkata yhden hoidon jonka morsiolle antaa.

Sit saunataiathan on ihan oma lukunsa.

Joo ja me ostettiin sellanen ystävänikirja (tuttu ala-asteelta) johon kaikki kaverit sai täyttää oman kohtansa ja kirjottaa omasta ja morsiamen kaveruudesta. Kuvan toi jokainen omasista valokuvista jossa oli morsiammen kanssa.

vaimotesti johon kuuluu mm just toi palapelijuttu, solmion solmiminen, eka tapaaminen esittää kahdella nukella, napin ompelu jne.. sitten kun on suorittanut tehtävät niin tuleva morsian saa vaimotesti- diplomin!

Yhteistyössä