polttareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöstä pähkäilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmöstä pähkäilen

Vieras
kaikki ketä kutsuu polttareihin ,niin onko kutsuttava myös häihin, kun minä olen näiden naisten kanssa kaverustunut,mutta mieheni ei nyt niin eikä heidän miesten. lapset on kavereita synttäreillä käyvät toistensa luona ja välillä muuten vaan ja ovat entisiä naapureita. niin mietin kun olisin polttareihin halunut kutsua,mutta sitten ei välttämättä häihin, kun oikeestaan vaan suku kutsutaan. mitäs mieltä täällä olette?

Mä ajattelen et kutsu polttareihin on myös tavallaan kutsu häihinkin (ekoihin polttari suunnitteluihin kuitenkin mennään paljon ennen hääkutsua) ja pettyisin tosi paljon jos ei kutsua häihin tulisikaan. eri asia ehkä jos kerrot heille suoraan että haluat heidät polttareihin, mutta häihin tulee vain sukulaisia (toivottavasti ei tule yhtäkään tuttua kaveria). Ryyppäybileitä voi järjestää ilman polttarinimeäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä ajattelen et kutsu polttareihin on myös tavallaan kutsu häihinkin (ekoihin polttari suunnitteluihin kuitenkin mennään paljon ennen hääkutsua) ja pettyisin tosi paljon jos ei kutsua häihin tulisikaan. eri asia ehkä jos kerrot heille suoraan että haluat heidät polttareihin, mutta häihin tulee vain sukulaisia (toivottavasti ei tule yhtäkään tuttua kaveria). Ryyppäybileitä voi järjestää ilman polttarinimeäkin...

kiitos tästä. juuri mielipiteitä haluankin. no minun polttarit ei niin ryyppybileet.

Jos kutsutaan polttareihin, niin kutsutaan myös häihin. Tuntuis aika röyhkeälle, että osa porukasta kelpaa vaan dokaamaan ja römyämään, mutteivät ole tarpeeksi hyviä itse hää juhlaan.

Mä sovin yhden ystäväni kanssa, että mut voi kutsua vain polttareihin ja jättää kutsumatta häihin. Toi on monesti kustannuskysymys, heilläkin isot suvut molemmilla, joten polttareissa oli kavereita enemmän ja sukulaisia vähemmän ja sama sitten toisinpäin.
Mun mielestä ihan OK menettely, mut riippuu tietenkin ihmisistä.

Yhteistyössä