V
vierailija
Vieras
Suomi vastaanottaa 11 turvapaikanhakijaa tulipalon tuhoamalta leiriltä Kreikasta – taivasalla yhä tuhansia
EU-puheenjohtajamaa Saksa on pyytänyt jäsenmailta apua Kreikan tilanteeseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suvakit opastavat mamuja käyttämään systeemiä hyväksi kaikilla mahdollisilla tavoilla.Ihme palkkiosysteemi. Kuinka vtttun tyhmiä oikein olemme? Eihän tämä lopu ikinä tällä tavalla. Maailmassa riittää tulijoita. Nämä kuvittelevat että jokainen eurooppalainen on rikas ja elää yltäkylläisyydessä. Jonkun pitäisi tehdä somekampanja missä kerrotaan kuinka paljon köyhyyttä on ympäri Eurooppaa, asunnottomia, leipäjonoja. On väärin että nämä käyttävät hyväkseen systeemiä. Tietysti käyttävät kun annamme.
Just niin, hyvin yhdisteltyTämänkö takia tulee autoilijoille tiemaksu....
Just niin, hyvin yhdistelty
Asunto. Se on paikka missä asutaan. Onko sinulla asuntoa?Mikä hiton "asunto"?
Jos mä meen kesällä telttailemaan, niin ei se mun asunto oleAsunto. Se on paikka missä asutaan. Onko sinulla asuntoa?
Näiden ei ole ollut mikään pakko tunkea Kreikkaan. Ymmärrätkö? Ihan sama minkä asumuksen polttivat kun se nyt kuitenkin vaihtuu sinunkin rahoillasi maksettuun ikuiseen ylläpitoon. Sinulla on liikaa rahaa? kuinka paljon haluat etä sinun verojasi nostetaan näiden hyväksi? Tai leikataan ihan kaikesta muusta näiden hyväksi? Mikä niin kuin olisi liikaa sinulle? Näitä tulee niin paljon kun näitä maailmassa on, ja se PALJON.Jos mä meen kesällä telttailemaan, niin ei se mun asunto ole
Asunto. Se on paikka missä asutaan. Onko sinulla asuntoa?
On se sitten sun asunto jos sulla ei muuta ole. Ovatko mamut sun mielestä vain telttaretkellä Kreikassa?Jos mä meen kesällä telttailemaan, niin ei se mun asunto ole
Suomalainen käsitys asunnosta. Meitä paremmissa kulttuureissa se on toisenlainen ja siten parempi.Leikit jälleen tyhmää (tai ehkä et leikikään). Leiriolosuhteet eivät täytä asunnon määritelmää.
![]()
Tilastokeskus
www.stat.fi
Ihme palkkiosysteemi. Kuinka vtttun tyhmiä oikein olemme? Eihän tämä lopu ikinä tällä tavalla. Maailmassa riittää tulijoita. Nämä kuvittelevat että jokainen eurooppalainen on rikas ja elää yltäkylläisyydessä. Jonkun pitäisi tehdä somekampanja missä kerrotaan kuinka paljon köyhyyttä on ympäri Eurooppaa, asunnottomia, leipäjonoja. On väärin että nämä käyttävät hyväkseen systeemiä. Tietysti käyttävät kun annamme.
Teidän mestarinne ovat kiinnostuneita vain Välimeren rikkaiden kansojen alhaisesta verotuksesta. Suomen köyhät maksavat sen kiinnostuksen selkänahastaan.Onko teidän mestarinne kiinnostunut leipäjonoista ja köyhistä? Ei ole.
Suomalainen käsitys asunnosta. Meitä paremmissa kulttuureissa se on toisenlainen ja siten parempi.
Teidän mestarinne ovat kiinnostuneita vain Välimeren rikkaiden kansojen alhaisesta verotuksesta. Suomen köyhät maksavat sen kiinnostuksen selkänahastaan.
Rasistista väittää suomalaisen kulttuurin olevan parempaa kuin muualla.Eli et edes esitä typerää vaan todella olet sitä.