Polla hajoo ruvennut unet meneen pelon takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
että nään painajaisia,päivisin miettii vaan mitä tapahtuu mitä tekee asian kanssa :ashamed:
Unissa kuolaan ja naama on ihan vinksallaan ja lapset pelkää nähdessään mut :/
Nyky tekniikka on hyvää mutta ne sanat mitä kirurgi sanoi että voi tulla tunnottuus että kuolaan jos hermot vaurioituu,pelottaa koko juttu mutta jos en mene siihen voi olla lyhyt elämä,tuntuu että tuun hulluksi ja vielä
se ensikuulle niin miten käy joulun jos 2kk sairasloma ja pitkä toipumine ennenkuin näkee palautuuko tunto ja toimiiko hermot moitteetta,elä sucks välistä ihan kun tässä tarpeeks paskaa olis ollutkaan :headwall: :snotty:

Onko sulle tulossa leikkaus? Mulle on tulossa leikkaus ja ymmärrän ton unettomuuden oikein hyvin. Huolia, huolia ja huolia kävelenkö enää koskaan, paraneeko jalkani jne.. En oikein osaa auttaa sinua mutta huomaan kun saan käsiteltyä asiaani päässäni järjestykseen alan sen hyväksymään. Silti huolettaa ja pelottaa mutta sen kanssa pystyy jo ajoittain elämään:) Tsemmpiä ja haleja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulle tulossa leikkaus? Mulle on tulossa leikkaus ja ymmärrän ton unettomuuden oikein hyvin. Huolia, huolia ja huolia kävelenkö enää koskaan, paraneeko jalkani jne.. En oikein osaa auttaa sinua mutta huomaan kun saan käsiteltyä asiaani päässäni järjestykseen alan sen hyväksymään. Silti huolettaa ja pelottaa mutta sen kanssa pystyy jo ajoittain elämään:) Tsemmpiä ja haleja.

Joo tulossa leikkaus avataan niin sanotusti kurkku ja luuta ja jotain murretaan ja otetaan pattia pois.
Mä en vaan oikein tiedä miten saan ton asian käsiteltyä niin että se on ihan ok :snotty:
Huomenna kuviin ja labraa että kaikki on valmiina kun menen sinne.
ei ole tavallaan edes ketään kelle puhua kun halua huolestuttaa ja lasten isän ensimmäinen kommentti oli kun kysyin pystyykö ottamaan itteensä niskasta kiinni ja tulemaan siksi aikaa katsomaan noita kun olen siellä,niin kehu vaan että jaa hän saa lapset kun mää kuolen :headwall:

Joo tulossa leikkaus avataan niin sanotusti kurkku ja luuta ja jotain murretaan ja otetaan pattia pois.
Mä en vaan oikein tiedä miten saan ton asian käsiteltyä niin että se on ihan ok :snotty:
ei ole tavallaan edes ketään kelle puhua kun halua huolestuttaa ja lasten isän ensimmäinen kommentti oli kun kysyin pystyykö ottamaan itteensä niskasta kiinni ja tulemaan siksi aikaa katsomaan noita kun olen siellä,niin kehu vaan että jaa hän saa lapset kun mää kuolen :headwall: [/quote]

Voih, haleja täältä. En mäkään varmaan saa koskaan käsiteltyä asiaa sillä lailla et se ok mutta et se huoli edes pikkasen helpottaa. Jos sulla on jotain jäänyt epäselväksi leikkauksesta ni voisitko soittaa sairaan hoitajalle et huolestuttaa nää asiat? Mut ymmärrän tunteesi oikein hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole tavallaan edes ketään kelle puhua kun halua huolestuttaa ja lasten isän ensimmäinen kommentti oli kun kysyin pystyykö ottamaan itteensä niskasta kiinni ja tulemaan siksi aikaa katsomaan noita kun olen siellä,niin kehu vaan että jaa hän saa lapset kun mää kuolen :headwall:

Voih, haleja täältä. En mäkään varmaan saa koskaan käsiteltyä asiaa sillä lailla et se ok mutta et se huoli edes pikkasen helpottaa. Jos sulla on jotain jäänyt epäselväksi leikkauksesta ni voisitko soittaa sairaan hoitajalle et huolestuttaa nää asiat? Mut ymmärrän tunteesi oikein hyvin. [/quote]

Mä koitin siltä kirurgilta kysellä mutta se vaan totes että riskit on nää ja niille ei voi mitään tyyliin ei auta marista.
Voinko esimerkiksi kun mulla on huomenna tonne aika niin siitä kysyä kuka vois jutella mun kanssa ja kertoa vielä tarkemmin jotain noin määriä kuinka monelle tuommoisen leikkauksen läpi käyneelle on jäänyt vaurioita yms?

Mä koitin siltä kirurgilta kysellä mutta se vaan totes että riskit on nää ja niille ei voi mitään tyyliin ei auta marista.
Voinko esimerkiksi kun mulla on huomenna tonne aika niin siitä kysyä kuka vois jutella mun kanssa ja kertoa vielä tarkemmin jotain noin määriä kuinka monelle tuommoisen leikkauksen läpi käyneelle on jäänyt vaurioita yms?

[/quote]

Siis mä kyllä vaadin omasta leikkauksestani et ne asiat selitetään mulle ja kerrotaan vastauksia kysymyksiini. Se leikkaus on esimerkiksi jo selitetty mulle vaihe vaiheelta toipumisaikoineen ja mitä saa tehdä ja ei saa istua jne. Kyllä kannattaa huomenna kysyä sieltä asiasta, jos jotain epäselvää on. Hengessä mukana täällä olen.

Yhteistyössä