F
fillaristi
Vieras
kaksplussan amsterdan pyöräjutussa kaikki lapset istuivat edessä. saako näitä istuimia mistän suomessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheFoxyLady:Mä oon kuullu, et ne olis kiellettyjä nykyään, pidetään turvattomana tai jotain. En oikeesti tiedä, mut näin oon joskus lukenu jostain.
Alkuperäinen kirjoittaja em:Netistä voi ostaa, ei oo samanalaisii ku tos jutussa, näyttää ihan asiallisilta. Siinä jutussa ei muuten edes lapsilla ollu kypäriä..
Mut täs linkki jenkkii-amazoniin. Siel oli ihan hyvät kuvat.
http://www.amazon.com/WeeRide-Kangaroo-Child-Bike-Seat/dp/B000FIH0EG
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuosikausiin niitä en ole nähnyt, mutta mua kyyditettiin sellaisessa 70-luvulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Pakko kommentoida sitä juttua, yhdelläkään lapsella ei ollut kypärää päässä!?
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Mä oon kans miettinyt tota etuistuinta tai sitten peräkärryä, kun ens kesänä pitäisi saada 2 ipanaa kulkemaan pyörällä. Onkohan sellaisia etuistuimia, jotka tulis kiinni pyörän runkoon eikä ohjaustankoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Mä oon kans miettinyt tota etuistuinta tai sitten peräkärryä, kun ens kesänä pitäisi saada 2 ipanaa kulkemaan pyörällä. Onkohan sellaisia etuistuimia, jotka tulis kiinni pyörän runkoon eikä ohjaustankoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Sulla on ihan hirveä lasti, jos kaksi mukulaa kyydissä. Ei ole helppoa pysyä tasapainossa. Kärry on paljon turvallisempi (tosin niistäkin kyllä googlettaisin testit).
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Mä oon kans miettinyt tota etuistuinta tai sitten peräkärryä, kun ens kesänä pitäisi saada 2 ipanaa kulkemaan pyörällä. Onkohan sellaisia etuistuimia, jotka tulis kiinni pyörän runkoon eikä ohjaustankoon?
... kröhöm, ja tuossa Amazonin linkissähän oli juuri sellainenMahtuukohan tossa itse polkemaan ihan ok, onko kellään kokemusta tuollaisesta istuimesta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei siinä mahdu, näkee jo kuvasta kun se tulee stongan ja satulan väliin. jos muistan oikein niin siinä jutussa istuin tuli stongan etupuolelle.
kiitos kuitenkin linkittäjälle siitä tuli hyvät hakusanat : )
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei siinä mahdu, näkee jo kuvasta kun se tulee stongan ja satulan väliin. jos muistan oikein niin siinä jutussa istuin tuli stongan etupuolelle.
kiitos kuitenkin linkittäjälle siitä tuli hyvät hakusanat : )
Hollantilaisten istuimet on just niitä jotka tulee tangon etupuolelle, mutta sellainen on varmaan vielä hankalampi pitää tasapainossa kuin tuo Amazonin penkki...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tämä linkki vaikuttaa hyvältä...
http://totcycle.com/blog/all-about-front-child-bike-seats.html