Auttakaa mua kylppärin sisustuksen kans, oma pää lyö tyhjää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttolintu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muuttolintu"

Vieras
Tässä loistava paintilla pikaisesti väsätty kuva havannoimaan tilannetta :D
Aijaa.com - 10326580

Kaappiin tulee ainakin pyykinpesuaineet, voi olla että myös kaikki muut siivousaineet (en muista minkälainen siivouskomero on eli en ole varma saako ne sinne niin että lapsi ei pääsisi niihin käsiksi).
Pyykkikori joko tuohon pesukoneen eteen tai sitten viereen. Vessapaperit haluaisin johonkin tuohon lavuaarin alle, mutta niille pitäisi keksiä joku säilytysratkaisu. Roskis tulee luultavasti pöntön viereen ja pönttö on siis oikealla puolella kun seisoo lavuaarin edessä. Hyllylle tulee hammasharjat yms.
Muita tuonne tulevia tavaroita on mm. miehen partakone, mahdollisesti ehkä mun suoristusraudat, kihartimet yms (saako näitä edes säilyttää kuumassa ja kosteassa?) ja mahdollisesti myös kaikenmaailman rasvat ja vaipat. Minkälaisen säilytysratkaisun mä noille keksisin?

Onko ihan mahdoton idea laittaa kaappeja tai laatikoita myös lavuaarin alle? Sais kaiken sälän pois silmistä. Sit tietysti ois tilaongelma sen pyykkikorin kanssa. Jos laittais lavuaarin alle kaapit, niin toisessa vois olla sellanen kipattava korisysteemi pyykeille. Meillä vessassa on lavuaarin alla kaksi leveetä laatikkoa. Ylempi on matalampi, sopii meikeille ym. pikkutavaralle, alempi on korkeampi, siellä mä säilytän föönit, suoristusraudat ym., sekä pumpulit, tamponit jne.

Tohon peilin alapuolella olevalle tasolle vois laittaa nättejä koreja tms. hammasharjoille, miehen tavaroille jne. Vaipatkin vois olla jossain korissa pyykkikoneen päällä kaapin alla.

Yhteistyössä