Poliittinen herääminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei!

Olen seurannut politiikkaa hyvin nuoresta nyt juuri täysi-ikäisyyteen asti. En olisi heti uskonut, että politiikka on näin kiehtovaa. Minusta on tullut vahva arvokonervatiivi ja talousoikeistolainen sekä suhtaudun hyvin kriittisesti Euroopan Unioniin ja maahanmuuttoon.

Haluan vähentää valtion sääntelyä, hallintoa ja byrokratiaa sekä purkaa kannistinloukkuja armottomasti. Huoltovarmuuden turvaaminen on elinehto ja turvetta pitäisi hyödyntää lisää + rakentaa ydinvoimaloita. Ylipäätään haluan puolustaa yksityisautoilua ja pitää realismin ilmastopolitiikassa.

Kannattaako puolueeseen liittyä, vaikka ei lähtisi ehdokkaaksi?

Olen kiinnostunut toimimaan pääasiallisesti taustajoukoissa ja paikallistasolla esim. kampanjoissa ja ohjelmissa.
 
vierailija
Hei!

Olen seurannut politiikkaa hyvin nuoresta nyt juuri täysi-ikäisyyteen asti. En olisi heti uskonut, että politiikka on näin kiehtovaa. Minusta on tullut vahva arvokonservatiivi ja talousoikeistolainen sekä suhtaudun hyvin kriittisesti Euroopan Unioniin ja maahanmuuttoon.

Haluan vähentää valtion sääntelyä, hallintoa ja byrokratiaa sekä purkaa kannistinloukkuja armottomasti. Huoltovarmuuden turvaaminen on elinehto ja turvetta pitäisi hyödyntää lisää + rakentaa ydinvoimaloita. Ylipäätään haluan puolustaa yksityisautoilua ja pitää realismin ilmastopolitiikassa.

Kannattaako puolueeseen liittyä, vaikka ei lähtisi ehdokkaaksi?

Olen kiinnostunut toimimaan pääasiallisesti taustajoukoissa ja paikallistasolla esim. kampanjoissa ja ohjelmissa.
Toki kannattaa liittyä puolueeseen jonka tuntee omakseen.
 

Yhteistyössä