Poliisit kiersi illalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
MUN AUTOO :o

Kaveri mulle aamulla viestitti, että mitä ihmettä poliisit eilisiltana 23 aikaan kiersi mun autoo parkkipaikalla. Tutkaili rekkaria ja etukulmaa, kylkiä ym. Joku paperi kourassa :/

Noh, menin sitten tänään kysyyn pollariasemalta, että mitäköhän varten mun autoo oli vahdattu. Ei osannu sinivuokko kertoo, mitä pojat on illalla duunannu :(

No sitten hetken päästä kun kaupungilla kävelin, niin huomasin tienvarressa samanlaisen auton kuin mulla ja siinä oli takakulma kurtussa ja ovessa naarmuja! Ilmeisesti siinä oli etsitty kosla :)

Ihan paniikissa olin aamulla, että mitäs nyt..onhan mulla verot, vakuutukset ja katsastukset kunnossa :D

Ja olishan poliisisetä muhun yhteyttä ottanu, jos oon jotain pahaa tehny ;)

Selvispä syy..
Oon eilen naarmuttanut toista autoo ALKOn pihassa |O Tarttis varmaan käydä siä useemmin, että osais parkkeerata :whistle:

Pollari oli ärsyttävän hyökkäävä, kun tässä puoli 9 aikaan poikkes :( Vaikka mä myönsin asian heti. Silminnäkijöitäkin tapauksella on. Pollari ei millään uskonut, että mä en ole itse tilannetta huomannu :headwall:

Noh, sain sovittua toisen osapuolen kanssa asian :)

joo vaikka tää ei kuulu tänne, mutta arvatkaas miksi meil kävi poliisi 3 vkoa sitten?
kusipää naapuri valitti että me grillataan kerrostalon parvekkeella, no voi hiivatti, meil sähkögrilli.ei kielletty.
oliko naapuri noin kade että me hoksattiin ostaa grilli, ettei tarvi olla koko kesä ilman grilli makkaraa. jo poliisit nauroi
:laugh: ja otin heti isännöitsijään yhteyttä. jo on prkl , ja tää sama naapuri auheuttaa meille kokoajan harmaita hiuksia. grr

Yhteistyössä