Poliisiasemalla

Istun poliisiautossa, taas kerran. Tämän piti olla helppo keikka, mutta uusi rikostoverini mokasi kaiken täysin. Mua kiukuttaa... Mulkoilen miestä ja kiroan mielessäni. Perillä ollaan. Virkapukuiset ovat taas liian innokkaita ja kovakouraisia. Purkavat kai henkilökohtaisia aggressioitaan meihin.

Meidät viedään samaan kuulusteluhuoneeseen, mitä ihmettä? "Teidän kanssa pitää ottaa vähän kovemmat keinot käyttöön, jos haluaa saada mitään irti." Poliisi murahtaa. Käsirautamme sidotaan tuoleihin kiinni. Katson kyllästyneen näköisenä virkapukuista ja sanon "Mitä mä sulle mahdan, pieni ja hentoinen nainen. Eikös tämä ole vähän liioittelua? Sitä paitsi mä olen ihan kiltti."
"Kyllä mä sun kiltteyden tiedän." Murahtaa kontaapeli takaisin. Murjotan tuolissani ja odotan.

"No niin, kertokaapas nyt kaikki." kehoittaa konstaapeli ja mä väitän ettei mitään kertomista ole. Katson uhmakkaana häntä suoraan silmiin, multa ei heruisi mitään tietoja. "No, sitten otetaan kovat konstit käyttöön", hän sanoo ja tiedän ettei siitä hyvä seuraa, mutta en anna periksi. "Otetaas sulta housut pois!", hän sanoo ja riisuu mun housut ja työntää sormet mun jalkoväliin. "Sä olet ihan märkä!", hän huudahtaa ihmeissään ja on selvästi kiukkuinen huomiostaan. Virnistän ilkikurisesti. "Mä kidutan tätä neitiä niin kauan, kunnes sä kerrot kaiken." Konstaapeli sanoo rikostoverilleni, joka katsoo tilannetta hieman kauhuissaan ja avaa jo suunsa. Mulkaisen miestä niin pahasti että hän tajuaa sulkea suunsa samantien. En mä näin helposti periksi antaisi.

Konstaapeli käy polvilleen eteeni ja levittää jalkani. Pitää niitä vahvoilla käsillään erillään ja alkaa nuolla mua. Alan voihkia ja väristä, se tuntuu hyvälle. Tunnen kuinka alan valua ja kastelen tuolin. Siitä kiimanesteeni valuu norona lattialle, jonne muodostuu äkkiä lätäkkö. En kestäisi enää kauan. Nännini ovat ihan kovana ja vilkaisen rikostoveriani. Hänen housuissaan on alkanut myös pullottaa.

Juuri kun olen saamassa, konstaapeli lopettaa ja vaatii mua kertomaan totuuden. Olen hiljaa ja katson häntä uhmakkaasti edelleen. Hän irrottaa käsirautani tuolista ja tarttuu hiuksiini. Nostaa mut ylös tuolilta ja painaa mut pöytää vasten vatsalleni. Katson nyt suoraan rikostoveriani, joka on ihan hämillään. Kiemurtelee tuolilla, eikä tiedä mitä tekisi.

Tunnen kuinka konstaapeli survaisee kalunsa sisälleni ja alkaa panna mua. Hänellä on melko kookas kalu, huomaan. Katson rikostoveriani suoraan silmiin ja näen kuinka hän alkaa taas kiihottua. Olen jo lähellä laukeamista, kun konstaapeli ampuu lastinsa sisälleni murahtaen ja vetää mut ylös pöydältä. "Jokos sä olet päässyt testaamaan?", hän kysyy kumppaniltani. Hän pyörittää päätään ihmeissään. "No sitten on sun vuoro.", tuumaa poliisi ja avaa rikostoverini housut ja työntää mut hänen syliinsä.

Annan kalun upota sisälleni ja alan ratsastaa konstaapelin käskystä. Se tuntuu yllättävän hyvälle ja kiihdytän tahtia. Kohta, ihan kohta mä saan, huomaan ajattelevani kiimaisena. Mutta ei, taas mut revitään siitä pois juuri vähän ennen, vaikka kuinka yritän salata lähestyvän laukeamiseni. "Hyvä on. Nyt riitti. Mä kerron ihan kaiken jos annat meidän panna loppuun" ,sanon suorastaan anellen ja poliisi hymähtää tyytyväisenä. "Onko varman kanssa?", hän vielä varmistaa ja me molemmat nyökytellään kovasti. Tällainen kidutus on jo ihan epäinhimillistä.

Poliisi vie mut seinän viereen ja kiinnittää mut lämpöputkiin kiinni. Seison kasvot seinään päin. Kumppaniltani irrotetaan käsiraudat ja hän tulee luokseni. "Eikä sit mitään temppuja!", meitä varoitetaan vielä. Mies tulee taakseni ja kuiskaa korvaani "Mä haluun sua niin kovin." "Tiedän, niin mäkin sua.", vastaan ja mies survaisee voimakkaasti kalunsa sisälleni. Hän nai mua kovaa, kiihkeästi, mutta kädet vaeltaa vartalollani hellän vaativasti. Kuulen hänen huohotuksen korvani juuressa ja nautin. Voi, kuinka mä nautin! Tiedän poliiisin seuravan puuhiamme, mutta emme välitä, muu maailma unohtuu ympäriltä, kun saamme vihdoin hoitaa homman loppuun.

Tunnen lähestyvän orgasmin vatsani pohjassa ja huudan. Roikun käsirautojen varassa ja voihkin ja valitan. Kumppanini koittaa pitää mua tolpillani samalla kun survoo kaluaan ahnaasti mun sisään ja laukeaa jonnekin syvälle... Vapisen ja tärisen, huohotan hikisenä ja kaikkeni antaneena. Käsirautani irrotetaan ja lysähdän lattialle. Tunnen, kuinka mut vedetään syliin ja kiedotaan kädet tiukasti ympärille. Silitetään hiuksia ja suukotetaan niitä. "Missä sä oli, kulta?", kuulen kysymyksen. "Jossain kaukana... hyvin kaukana.", mumisen ja saan vastaukseksi naurahduksen. Nostan päätäni ja katson syvälle silmiin ja suutelen sua.
 

Yhteistyössä