vieras
Tein ihan oman aloituksen aiheesta. Eipä paljon joillakin päätä pakota. Tällainen toiminta oikeilta uhreilta pois. Puhumattakaan resurssien haaskauksesta.
Näin juuri. Oikeat uhrit kärsii, ja jotkut pelleilee tollaisella asialla tekemällä perättömiä ilmoituksia ja toisaalla oikea uhri ei saa oikeutta. Uskomatonta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää niin suunnattomasti, ei mun siskonkaan raiskaus kulkenu eteenpäin vaikka näin kävi.Mitä tälle ihmispololle sen jälkeen tapahtuu kun on käynyt lääkärit,kuulustelut yms......sanotaan vain ei näin käyny,vituttaa niin ettei veri kierrä sanon minä.EI OIKEUS TOTEDU!
raiskaaja(kaan) ei voi tuomita eikä edes asettaa syytteeseen ilman riittäviä todisteita. valitettavaa se on silloin kun tiedetään että kyse on oikeasti tapahtuneesta raiskauksesta ja hyvä silloin kun kyseessä on esimerkiksi jonkunlainen kostotoimenpide tai uskottomuuden peittely jonkun naisen toimestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää niin suunnattomasti, ei mun siskonkaan raiskaus kulkenu eteenpäin vaikka näin kävi.Mitä tälle ihmispololle sen jälkeen tapahtuu kun on käynyt lääkärit,kuulustelut yms......sanotaan vain ei näin käyny,vituttaa niin ettei veri kierrä sanon minä.EI OIKEUS TOTEDU!
Samaa mieltä olen. Ja voin vain miettiä, miltä oikeasti raiskatuista naisista tuntuu tällainen touhu(uskottomuuden peittelyn takia tehty ilmoitus). Minun ystäväni raiskaaja sai onneksi tuomion.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:raiskaaja(kaan) ei voi tuomita eikä edes asettaa syytteeseen ilman riittäviä todisteita. valitettavaa se on silloin kun tiedetään että kyse on oikeasti tapahtuneesta raiskauksesta ja hyvä silloin kun kyseessä on esimerkiksi jonkunlainen kostotoimenpide tai uskottomuuden peittely jonkun naisen toimestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää niin suunnattomasti, ei mun siskonkaan raiskaus kulkenu eteenpäin vaikka näin kävi.Mitä tälle ihmispololle sen jälkeen tapahtuu kun on käynyt lääkärit,kuulustelut yms......sanotaan vain ei näin käyny,vituttaa niin ettei veri kierrä sanon minä.EI OIKEUS TOTEDU!
Että mua kiukuttaa. Miten nainen voi tehdä toiselle naiselle noin? Tietäen, että jotkut oikeasti joutuvat uhreiksi ja sitten itse pelleilevät noin asialla. Argh. Hyviä kommentteja muuten tullut. Tärkeä aihe.Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Juu, eilen täällä joku kirjoitteli jossain ketjussa, että sen kaveri on poliisi ja että niiden asemalle tulevista raiskausilmoituksista suurin osa osoittautuu lopulta perättömiksi juuri tuohon tyyliin, että ei haluta jäädä pettämisestä kiinni. Voin kuvitella, miten poliisit tulevat kyynisiksi ja epäileviksi raiskausjutuissa, vaikkei niin tietysti missään nimessä saisi käydä. Tuommoset feikki-ilmoitukset syövät vakavasti ottamisen pohjaa ja avun saantia pois myös niiltä, jotka on oikeasti raiskattu. Eikä unohtaa tietysti sovi sitäkään, mitä tuollaiset perättömät ilmiannot tekevät sen miehen elämälle, johon ne kohdistuvat. Siinä voi mennä kaikki hajalle.
Niin voi. Jos syytetään raiskauksesta, pedofiliasta tai lapse hakkaamisesta, aina löytyy se joku joka ajattelee että ehkä kuitenkin henkilö onkin syyllinen vaikka olisi todettu syyttömäksi :| Liian usein edellämainituista jää leima otsaan, vain siksi että on ollut epäiltynä asiasta, vaikka se epäily olisi perusteeton :|Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Eikä unohtaa tietysti sovi sitäkään, mitä tuollaiset perättömät ilmiannot tekevät sen miehen elämälle, johon ne kohdistuvat. Siinä voi mennä kaikki hajalle.
Niin, kyllä tuo pizzayrittäjäkin muistetaan vain tuosta ikävästä juorusta, vaikka asia korjattiinkin. Tai ainakin osa muistaa. Toivottavasti saa myyntinsä kuntoon, nythän luki, että väki on kaikonnut pizzeriastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin voi. Jos syytetään raiskauksesta, pedofiliasta tai lapse hakkaamisesta, aina löytyy se joku joka ajattelee että ehkä kuitenkin henkilö onkin syyllinen vaikka olisi todettu syyttömäksi :| Liian usein edellämainituista jää leima otsaan, vain siksi että on ollut epäiltynä asiasta, vaikka se epäily olisi perusteeton :|Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Eikä unohtaa tietysti sovi sitäkään, mitä tuollaiset perättömät ilmiannot tekevät sen miehen elämälle, johon ne kohdistuvat. Siinä voi mennä kaikki hajalle.
Osa voi olla näitä, mutta osa on myös asialla leikkiviä. Joku laittoi tuonne toiseen ketjuun(missä puhuttiin tästä pizzeria-jutusta) linkin, jossa suurin osa ulkomaalaisjoukkoraiskaussyytteistä oli perättömiä, oli joku poliisi-tv:n raportti, jossa poliiseita haastateltiin. Ihmettelen tuollaista käytöstä.Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:Taikka sitten naiset peruvat väitteensä, koska pitävät itseään syyllisinä ja muutenkin liian kova paikka