Poliisi tutkii Turun teurastusta terroritekona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Justhan Risikko eilen vakuutteli ettei terroriteosta ole mitään todisteita..hyvä kun kuitenkin tutkivat terroritekona.

Justhan Risikko eilen vakuutteli ettei terroriteosta ole mitään todisteita..hyvä kun kuitenkin tutkivat terroritekona.
Ei sanonut. Mikä ihmeen massasisälukutaidottomuus ihmisiä vaivaa.
Risikko sanoi sillä hetkellä ettei ole tietoa että teko olisi terroriteko.
Nyt tieto on selvästikin lisääntynyt, tekijä marokkolainen yms. joten tutkitaan terroritekona.

Ei sanonut. Mikä ihmeen massasisälukutaidottomuus ihmisiä vaivaa.
Risikko sanoi sillä hetkellä ettei ole tietoa että teko olisi terroriteko.
Nyt tieto on selvästikin lisääntynyt, tekijä marokkolainen yms. joten tutkitaan terroritekona.
Mä kuuntelin sen puhetta, voi olla että ymmärsin sitten väärin vaan niin teki moni muukin. Kai ihmisiä korpee asioitten pimittelyt koska se saa tuntumaan, että nykyään kaikissa muslimien teoissa pyritään asioista vähättelemään ja vaikenemaan.

Onko täällä yhtään liikenne ja käyttäjiä lisääntynyt?
Vauvan AV veti jo eilen alkuillasta liinat kiinni ja pisti koko palstan pakkorekisteröitymisen alle. Liian suvaitsematonta settiä lastenvaununlykkijöiden tappajia kohtaan.

Mä oon kuullu et 1 kuolleista olis muslimi. Et jos tää oli muslimit hyökkäys niin sitten ne hyökkää muslimija vastaan kanssa. 1 loukkaantunu oli italialanen ja 2 oli ruotsalainen.

Mä oon kuullu et 1 kuolleista olis muslimi. Et jos tää oli muslimit hyökkäys niin sitten ne hyökkää muslimija vastaan kanssa. 1 loukkaantunu oli italialanen ja 2 oli ruotsalainen.
Toinen kuolleista oli jehovan todistaja, toisesta ei ole tietoa. Todennäköisesti se lastenvaunuja työnnellyt vaalea nainen jota silminnäkijöiden mukaan puukotettiin useasti kaulaan.

Mä kuuntelin sen puhetta, voi olla että ymmärsin sitten väärin vaan niin teki moni muukin. Kai ihmisiä korpee asioitten pimittelyt koska se saa tuntumaan, että nykyään kaikissa muslimien teoissa pyritään asioista vähättelemään ja vaikenemaan.

Se kuuluu osaksi Oikeutta: ilman todisteita ei saa todeta, eikä syyttää VIELÄ mitään, mistään.

Jos kopastuisit yllättävään korokkeeseen julkisella kävelykadulla, ja sinut todettaisiin heti perään olevan "just se alkoholisti, pirihuora" Sitäkö leimaa suostuisit kantamaan kylälläsi loppuikäsi, vaiko muuttaisit pois heti ?
Tai marokkolaiset - ovatko he kaikki nyt algaidaa ja suomalaisilla on oikeus tämän jälkeen kolkata kaikki maassamme olevat marokkolaiset tai marokkolaisen näköiset - arabit?

Se kuuluu osaksi Oikeutta: ilman todisteita ei saa todeta, eikä syyttää VIELÄ mitään, mistään.

Jos kopastuisit yllättävään korokkeeseen julkisella kävelykadulla, ja sinut todettaisiin heti perään olevan "just se alkoholisti, pirihuora" Sitäkö leimaa suostuisit kantamaan kylälläsi loppuikäsi, vaiko muuttaisit pois heti ?
Tai marokkolaiset - ovatko he kaikki nyt algaidaa ja suomalaisilla on oikeus tämän jälkeen kolkata kaikki maassamme olevat marokkolaiset tai marokkolaisen näköiset - arabit?
On aika lähettää kaikki värivikaiset takaisin Afrikkaan ja Lähi-Itään. Heistä ei näytä olevan kuin harmia.

Toinen kuolleista oli jehovan todistaja, toisesta ei ole tietoa. Todennäköisesti se lastenvaunuja työnnellyt vaalea nainen jota silminnäkijöiden mukaan puukotettiin useasti kaulaan.
Ei nämä ovat eri uhrit koska jehovantodistajien piste on kauppatorin reunalla siinä bussipysäkeillä josta nuo ruumispussikuvatkin, tuo lastenvaunuja työnnellyt oli taas ollut sisemmällä torilla eli lähempänä kauppiaskatua.

Emmä kompastele niin että se näyttäis pirihuoramaiselta tai kännimäiseltä. Sitä noustaan ylös ja jatketaan matkaa kun kompastuu ja lentää päälleen tai persiilleen lattiaan, no big deal.

Joo ovat, niinhän mä just kirjotin *huokaus*
Mielestäni tänne maahan ei tarvita yhtään islaminuskoista läpsyttelijää.

Kuumimmat

Yhteistyössä