POLIISI ON PASKA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Vittu noita hinttapuli-paska-perse ääliöitä. Minä seisoin punaisissa valoissa ja toinen auto ajoi kyljen ja peilin paskaksi ja pakeni paikalta. Soitin poliisin paikalle, joka sai päälleajajan kiinni läheiseltä kaupalta.

Päälleajaja kertoi kuulleensa, kun jokin rysähti, mutta vetosi useaan kertaan päihtymykseensä, joka oli kuulemma johtunut lääkkeistä. Päälleajaja oli sitä mieltä, että ei ollut ajokuntoinen.

Seuraavaksi päälleajaja kiisti tapahtuman ja jouduin maksamaan korjaukset itse. Nyt meillä on kasko-vakuutus, jotta seuraavalla kerralla ei joudu itse maksumieheksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Vittu noita hinttapuli-paska-perse ääliöitä. Minä seisoin punaisissa valoissa ja toinen auto ajoi kyljen ja peilin paskaksi ja pakeni paikalta. Soitin poliisin paikalle, joka sai päälleajajan kiinni läheiseltä kaupalta.

Päälleajaja kertoi kuulleensa, kun jokin rysähti, mutta vetosi useaan kertaan päihtymykseensä, joka oli kuulemma johtunut lääkkeistä. Päälleajaja oli sitä mieltä, että ei ollut ajokuntoinen.

Seuraavaksi päälleajaja kiisti tapahtuman ja jouduin maksamaan korjaukset itse. Nyt meillä on kasko-vakuutus, jotta seuraavalla kerralla ei joudu itse maksumieheksi.

Miksi sitten ajoi, eikö poliisi kommentoinut tätä mitenkään? Eli jos mä ajan kännissä ja kolaroin, ei tarvitse maksaa. Täh???

Pöhlö avaus. Ei mikään poliisjuttu ole noin yksinkertainen. Oikeus syyllisyyden toteaa, eikä poliisi. Poliisi vain tutkii ja kuulustelee. Jos sitten syylliseksi epäilty kiistää, päättää oikeus syyllisyydestä todisteiden mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Ja mitenköhän tämä poliisiin liittyy?
Eivät osanneet tehdä työtänsä.
Eikös ne saaneet sen kolhijan kiinni pian eli tekivät työnsä varsin hyvin?

Olisiko mielestäsi poliisin kuulunut kurittaa tyyppiä kumipampulla ja kiristää korvaukset käteisenä paikan päällä?

Meillä Suomessa poliisilla ja tuomarilla on muutakin eroa kuin palkka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pöhlö avaus. Ei mikään poliisjuttu ole noin yksinkertainen. Oikeus syyllisyyden toteaa, eikä poliisi. Poliisi vain tutkii ja kuulustelee. Jos sitten syylliseksi epäilty kiistää, päättää oikeus syyllisyydestä todisteiden mukaan.

Juuri niin, eihän tuossa poliisi sählännyt vaan tuo kolaroija.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
siis häh?? miten ihmeessä se noin voi mennä?

Poliisilla oli valikoiva kuulo, eikä hän halunnut kuulla valitusta ajokunnottomuudesta. Kyseessä oli vanhempi ihminen.

Poistuimme molemmat paikalta autoilla, eikä poliisi tehnyt mitään estääkseen toisen ajamista.

Seuraavana päivänä päälleajaja kiisti teon. Kun menin poliisilaitokselle vittuilemaan asiasta, niin sieltä todettiin, että se ei ole voinut mennä niin. Jälkeenpäin paikalla ollut poliisi soitti minulle ja sanoi, että hän tai hänen partneri ei kuullut mitään juttua lääkkeistä tai päihtymyksestä.

Lopputulos oli se, että minä maksoin kaiken ja otin täys kaskon.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Miksi sitten ajoi, eikö poliisi kommentoinut tätä mitenkään? Eli jos mä ajan kännissä ja kolaroin, ei tarvitse maksaa. Täh???

Pitäisköhän meidän ei-poliisien antaa oikeiden poliisien tehdä työtään? Ketjun aloittaja voi mennä poliisilaitokselta kysymään, kyllä niillä on kaikki dokumentit siellä tapahtuneesta. Kysyt että missä mennään ja miten voi olla että itse jouduit maksamaan. Jos poliisi on niin paska, niin otetaan ne kokonaan pois liikenteestä niin eivät tarkkaile nopeuksia eivätkä rattijuoppoja ja kaduilla vallitsee omankädenoikeus, vahvin voittaa. Voi jeesus oikeesti.. Ja en ole puhdas pulmunen, olen saanut mielestäni turhastakin sakot poliisilta, mutta elämä on.

Nyt meni kyllä jokin pieleen. Jos k.o. tyyppi ajoi päihtyneenä lääkkeistä, niin eikö hän silloin ollut päihteiden vaikutuksen alaisena=rattijuoppo? Rattijuoppohan on huumeissakin ajava. Eli nyt en ymmärrä... Vai eikö veressä ollut tarvittavaa määrää huumaavaa ainetta? Jos ei, niin silloin poliisi ei voi tehdä mitään :o. Silloin vastakkain ovat vain sinä ja se mulkero :( Ellet vie asiaa käräjille...

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Pitäisköhän meidän ei-poliisien antaa oikeiden poliisien tehdä työtään? Ketjun aloittaja voi mennä poliisilaitokselta kysymään, kyllä niillä on kaikki dokumentit siellä tapahtuneesta.

Dokumenteistä en tiedä, mutta laitoksella kävin.

Täytyy kommentoida muutama asia:

1. Jos päälleajaja on POLIISILLE myöntänyt eka niin kiistäminen ei enää auta. Joutuu maksamaan, vaikka jälkikäteen.
2. Sinä et joudu maksamaan, jos joku toinen on sun autoon törmännyt ja se on saatu kiinni.
3. Jos sulla on kasko niin se korvaa kyllä sun omaan autoon kohdistuneet vauriot mutta a) sä maksat ne edelleen itse omat vakuutuksesi ja vahinkosi ja b) jos joku toinen on syyllinen niin ne ei mee sun kaskosta vaan sen toisen liikennevakuutuksesta!
4. Ootkohan sä ihan ymmärtänyt koko hommaa???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Poliisilla oli valikoiva kuulo, eikä hän halunnut kuulla valitusta ajokunnottomuudesta. Kyseessä oli vanhempi ihminen.

Poistuimme molemmat paikalta autoilla, eikä poliisi tehnyt mitään estääkseen toisen ajamista.

Seuraavana päivänä päälleajaja kiisti teon. Kun menin poliisilaitokselle vittuilemaan asiasta, niin sieltä todettiin, että se ei ole voinut mennä niin. Jälkeenpäin paikalla ollut poliisi soitti minulle ja sanoi, että hän tai hänen partneri ei kuullut mitään juttua lääkkeistä tai päihtymyksestä.

Paskoja kyttiä totta tosiaan:(

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:

Täytyy kommentoida muutama asia:

1. Jos päälleajaja on POLIISILLE myöntänyt eka niin kiistäminen ei enää auta. Joutuu maksamaan, vaikka jälkikäteen.
2. Sinä et joudu maksamaan, jos joku toinen on sun autoon törmännyt ja se on saatu kiinni.
3. Jos sulla on kasko niin se korvaa kyllä sun omaan autoon kohdistuneet vauriot mutta a) sä maksat ne edelleen itse omat vakuutuksesi ja vahinkosi ja b) jos joku toinen on syyllinen niin ne ei mee sun kaskosta vaan sen toisen liikennevakuutuksesta!

Mutta silloin jos on ajanut vaikka kännissä niin se toisen liikennevakuutus ei kyllä maksa vaan päihtynyt itse joutuu sen maksamaan. Vakuutusyhtiö ei siis maksa jos ajat kännissä kolarin.

1. Itse maksoin koko lystin.
2. Niin minäkin luulin
3. Kaskon otin vasta tämän jälkeen. Aiemmin luulin, että sitä tarvitsee vain silloin,kun itse törttöilee
4. Itse seisoin keskimmäisellä kaistalla punaisissa paikoillaan, kun vasemmalle kääntyvien kaistalle meni auto, joka mälläsi kyljen ja peilin mennessään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Katsos kultaseni kun se poliisinsetä ei niitä korvauksia maksa vaan vakuutusyhtiö. Ja vakuutusyhtiö ei maksa mitään ennen oikeuden päätöstä jos toinen osapuoli kerran kiistää.

Vai menit oikein poliisilaitokselle vittuilemaan asiasta? No käypä käräjäoikeudessa vittuilemassa, tai vakuutusyhtiössä, josko se auttaisi.

Tuskin on. Näitä silmät verestäen keuhkoajia asiasta kuin asiasta löytyy kyllä joka päivälle, eikä muuten auta, vaikka viranomainen/muu asiaa hoitava taho selittää asian aasta ööhön. Litanian aikana ja jälkeen molotus vaan jatkuu, eikä mitään jäänyt pääkoppaan, ja samaa asiaa käydään läpi 15 kertaa uudestaan ja uudestaan. Ohhoijaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä