T
täti
Vieras
totta, jos oisit ollut pöllimismielin liikkeellä, ni et ois varmaan soittanut omistajalle, vaan vaihtanut puhelimeen oman korttis jne...
ole huoleti!
ole huoleti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Suomennos alkutekstistä:
AP pölli takin, lompakon ja kännykän baarista (kuka valopää ei vie niitä henkilökunnalle, kun omistaja varmasti sieltä ekana kysele?). Kun kännyyn tuli tekstari löytöpalkkiosta, iski rahanhimo ja päätti koittaa paljonko heruu.
Ja voi persiinsuti kun ei tiliä tullu tehtyäkään.
Eiköhän tosta oo sakot tulossa, ei sen pahempaa. Millä oikeudella sä kuvittelit että voit vaan hautoa jonkun lompakkoa himassa sillä välin kun joku paniikissa sulkee luottokorttejaan ja muita papruja?
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaatteko oikeesti että poliisit ryntää ovelle selvittelemään mahdollisesti varastetun takin tapausta![]()
näin kyllä kävi
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja jep:no ootteko ihan tosissaan että jos varastaa toisen takin (vrt. naisella käsilaukku) lompakkoineen ja puhelimineen niin ei siitä mitään seuraa?
mutta hän oli itse unohtanut sen tuolin selkänojalle ja minä vain otin sen siitä aikeissa palauttaa ja ehkä hieman myös löytöpalkkion toivossa :S
Jos normaali ihminen näkee baarissa tuolin selällä takin, hän ajattelee että kappas, toi tuoli on varattu. Omistaja pissillä tms.
Luultavasti joku näki sut kun hiippailit sen takin kanssa ulos baarista, ja siks omistaja oli valmiiks jo raivona.
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Suomennos alkutekstistä:
AP pölli takin, lompakon ja kännykän baarista (kuka valopää ei vie niitä henkilökunnalle, kun omistaja varmasti sieltä ekana kysele?). Kun kännyyn tuli tekstari löytöpalkkiosta, iski rahanhimo ja päätti koittaa paljonko heruu.
Ja voi persiinsuti kun ei tiliä tullu tehtyäkään.
Eiköhän tosta oo sakot tulossa, ei sen pahempaa. Millä oikeudella sä kuvittelit että voit vaan hautoa jonkun lompakkoa himassa sillä välin kun joku paniikissa sulkee luottokorttejaan ja muita papruja?
kiitos vain tästä. ihan kuin minulla ei muutenkin olisi tarpeeksi paha mieli :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sitten muistaa kertoa poliiseille, kuinka tavaroiden omistaja on uhkaillu sua väkivallalla ("ole onnellinen, etten vedä turpaan").
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja jep:no ootteko ihan tosissaan että jos varastaa toisen takin (vrt. naisella käsilaukku) lompakkoineen ja puhelimineen niin ei siitä mitään seuraa?
mutta hän oli itse unohtanut sen tuolin selkänojalle ja minä vain otin sen siitä aikeissa palauttaa ja ehkä hieman myös löytöpalkkion toivossa :S
Jos normaali ihminen näkee baarissa tuolin selällä takin, hän ajattelee että kappas, toi tuoli on varattu. Omistaja pissillä tms.
Luultavasti joku näki sut kun hiippailit sen takin kanssa ulos baarista, ja siks omistaja oli valmiiks jo raivona.
ei nähnyt, baari oli lähes tyhjä ja juuri oli sulkemisaika
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Suomennos alkutekstistä:
AP pölli takin, lompakon ja kännykän baarista (kuka valopää ei vie niitä henkilökunnalle, kun omistaja varmasti sieltä ekana kysele?). Kun kännyyn tuli tekstari löytöpalkkiosta, iski rahanhimo ja päätti koittaa paljonko heruu.
Ja voi persiinsuti kun ei tiliä tullu tehtyäkään.
Eiköhän tosta oo sakot tulossa, ei sen pahempaa. Millä oikeudella sä kuvittelit että voit vaan hautoa jonkun lompakkoa himassa sillä välin kun joku paniikissa sulkee luottokorttejaan ja muita papruja?
kiitos vain tästä. ihan kuin minulla ei muutenkin olisi tarpeeksi paha mieli :|
Joskus totuus satuttaa. Toivoit voivas pusertaa jostakusta rahaa, etkä välittäny siitä kuinka paljon vaivaa aiheutit takin omistajalle. Ilman rahoja ja ilman takkia baarissa näillä keleillä. Ja vielä odottelit aamuun kun on jo yöllä ettinyt.
Vinkki! Jos pöllit lastenvaunuja kaupan eestä niin varmaan ilmotustaululta voit sit käydä kattoon oisko löytypalkkioo tarjottu!
Alkuperäinen kirjoittaja täti:totta, jos oisit ollut pöllimismielin liikkeellä, ni et ois varmaan soittanut omistajalle, vaan vaihtanut puhelimeen oman korttis jne...
ole huoleti!
Rahalla selviät.Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Halusin vain tietää että mitä tästä seuraa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis ihmiset hyvät, jos te hukkaatte raflassa lompakkonne/kassinne, ja sitä ei oo tyhjennetty niin kyllä portsarit ja tarjoilijat sen tyhjentää hetkessä. Joukkoon mahtuu aina mätämunia, nimim. kokemusta on monestakin paikasta
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Niin no ymmärrän kyllä nyt että tein tyhmästi ja kännissä en ajatellut kovin selkeästi ja olen idiootti. Halusin vain tietää että mitä tästä seuraa..
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja typerys:juu se oli minulle tarkoitettu.. :|
siis se viesti :S
Alkuperäinen kirjoittaja Laukku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis ihmiset hyvät, jos te hukkaatte raflassa lompakkonne/kassinne, ja sitä ei oo tyhjennetty niin kyllä portsarit ja tarjoilijat sen tyhjentää hetkessä. Joukkoon mahtuu aina mätämunia, nimim. kokemusta on monestakin paikasta
Ai sun mielestä on jotenkin luotettavampaa että ne pöllii asiakas joka koittaa vielä kiristää rahaa?
Mä oon jättäny baariin millon mitäkin, aina on löytyny seuraavana päivänä narikasta kysymällä. Mm. koko käsilaukkuni, kaikki oli tallella.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin
eli eipä olis kannattanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin
eli eipä olis kannattanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin
eli eipä olis kannattanu![]()
no tiedänpä etten tee toista kertaa :| olisi pitänyt lakiin perehtyä paremmin