Poliisi etsii punaista pakettiautoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ILTALEHTI:

UUTISET

Uutiset
Kotimaa
Kolme miestä kaappasi naisen pakettiautoon ja raiskasi Pietarsaaressa – oletko nähnyt tätä autoa?

Tänään klo 12:50
Pohjanmaan poliisilaitos tutkii törkeää raiskausta, joka olisi tapahtunut lauantaina aamuyöllä Pietarsaaressa.
Pohjanmaan poliisi etsii epäiltyjä raiskaajia. MIKKO LIERI
Vuonna 1994 syntyneen naisen ilmoituksen mukaan hänet raiskattiin lauantaiyöllä Pietarsaaren Vanhan Sataman suunnalla.
Naisen kertoman mukaan hän oli kävellyt alueella, kun hänet oli väkivalloin kaapattu punaisen pakettiauton tavaratilaan, jossa kolme miestä raiskasi hänet.
Nainen sai tapahtuman yhteydessä fyysisiä vammoja, jotka eivät kuitenkaan ole laadultaan sairaalassa oloa vaativia.
Poliisilla ei ole tällä hetkellä tietoa tekijöiden henkilöllisyydestä.
Poliisi pyytää yleisöltä vihjeitä muun muassa epäillyn kolmikon liikkeistä ja ajoneuvoista. Vihjeet voi lähettää osoitteeseen vihjeet.pohjanmaa@poliisi.fi
 
vierailija
Jos öyhötyksinenne olette väärässä niin voisitteko sit totuuden selvitessä tulla myöntämään virheenne?

Mä en siis väitä etteikö ole mahdollista et tekijät olis mamuja, mut jokainen varmaan jaksaa odottaa tietoja ennen öyhötystä?

(yleensä tän tyyppiset tapaukset paljastuu keksityiksi)
 
vierailija
Jos öyhötyksinenne olette väärässä niin voisitteko sit totuuden selvitessä tulla myöntämään virheenne?

Mä en siis väitä etteikö ole mahdollista et tekijät olis mamuja, mut jokainen varmaan jaksaa odottaa tietoja ennen öyhötystä?

(yleensä tän tyyppiset tapaukset paljastuu keksityiksi)
minä myönnän, jos niin käy
pelkään pahaa, etten joudu myöntämään, kaikki merkit viittaa tuttuihin rikastusporukoihin, ja joukko jälleen kyseessä :(
 
vierailija
Jos öyhötyksinenne olette väärässä niin voisitteko sit totuuden selvitessä tulla myöntämään virheenne?

Mä en siis väitä etteikö ole mahdollista et tekijät olis mamuja, mut jokainen varmaan jaksaa odottaa tietoja ennen öyhötystä?

(yleensä tän tyyppiset tapaukset paljastuu keksityiksi)
Ai sä meinaat naisten ja tyttöjen keksivän näitä tarinoita...
 
Jos öyhötyksinenne olette väärässä niin voisitteko sit totuuden selvitessä tulla myöntämään virheenne?

Mä en siis väitä etteikö ole mahdollista et tekijät olis mamuja, mut jokainen varmaan jaksaa odottaa tietoja ennen öyhötystä?

(yleensä tän tyyppiset tapaukset paljastuu keksityiksi)
Heti kun sinä myönnät, että muslimikulttuuriin kuuluvat miehet tekevät todella paljon enemmän raiskauksia kuin muut.
 
Pitäs varmaan soittaa kaikista 3 hengen seurueiden liikkeistä ja jokaisesta punaisesta pakettiautosta, ehkä sitten oppisivat laittamaan tarkemman kuvauksen....
Itse asiassa jutun otsikossa kysytään oletko nähnyt tätä autoa ja ainoa kuva autosta on tämän näköinen.


Toimittaja taitaa erehtyä auton väristä. Tuo autohan on sini-valkoinen ja siinä on tavallisesti kahden miehen seurue. Kuka se kolmas mahtoi olla?

 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Yleensä??
Saisiko linkin tapauksiin missä näin on paljastunut vaikkapa viimeisen viiden vuoden aikana, jos näin on yleensä tapahtunut?
Vai meinasitko, että tapaukset missä raiskaukset ovat tapahtuneet punaisissa pakuissa?

Tässä nyt yksi
 
vierailija
Tässä nyt yksi
Onneksi tulee tämä uusi raiskauslaki ja sen myötä naiset voivat keksiä olemattomia raiskauksia ja miehet joutuvat vankilaan.
 

Yhteistyössä