Poliiseille ilmoituksesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yks vain"

Vieras
Mihin luokkaan kuuluu se kun pitäisi varmaan käydä poliisilaitoksella tekemässä ilmoitus kun pikkusiskoni oli vuonna -05 mennyt kaverilleen minun uudella pyörälläni ja tämä pikkusiskon kaveri oli minun entisen poikaystävän pikkusisko puoli ja sitten kun pikkusisko ei ole pystynyt hakemaan sitä pyörää kaveriltaan takaisin niin hän on ilmeisesti myynyt tai antanut jollekin mun pyörän kun kysyin siltä tytöltä tänään että jos voisin saada sen pyörän takaisin kun se on tosiaan ihan uusi pyörä ja hän väittää että se olis tuotu meille tai että me oltais haettu se mutta kyllähän se täällä olis jos oltais haettu tai jos se pyörä olis tuotu.

Vi**u viis vuotta vanha pyörä??? Johan se on ruosteessa.

Nii vittu viis vuotta vanha pyörä ja ihan uus ollu vielä ja sitä on vaikee sanoo onko se ruosteessa ku en oo nähny sitä 5 vuotee.. Etkö tollo tiiä että pyörät ei ruostu jos niitä säilyttää varastossa yms?? Meillä oli se pyörä aina varastossa talven ajan ettei ruostu että sillee! Niin ja se on semmonen pyörä mitä ei täällä suomenpuolella myydä, on ostettu mulle ruotsista ja paperitki on tallella vielä siitä.

no mene tekemään se rikosilmoitus :) mielestäni se olisi kyllä kannattanut käydä tekemässä jo vuosia sitten, mutta sitten sen näkee laitoksella, että ottaako poliisit enää noin vanhaa pyörä-tapausta itselleen.. veikkaan, että ei, mutta kannattaa kokeilla kuitenkin..

Yhteistyössä