Polarn och Pyret -haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vio-la
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vio-la

Jäsen
27.04.2007
85
0
6
Onkos kenenkään lapsella oollut Polarn och Pyretin -haalaria? Kattelin alesta ja mietin ostaisko ens vuodeksi. Sellasen vauvamallin meinasin hommata. Ihana ruudullinen kuosi ol ja hyvilät tuntuivat ominaisuudet. Reima teckiin koitin verrata. Reimassa on vauvamallissa ainaki pyllyssä pehmustus ja oliskohan lämpimämpi vuori?

Ja minkä kokosen ostaisitte keskimäärin 1,5-vuotiaalle tytölle? Siis jouluna hän on 1,5v. Reiman myyjä käski ostaa 86-kokosen, Po.P:n myyjä 92 kokosen! Tuntu kyllä pikkasen liiotellulta. Keskikäyrällä hän on nyt, eli 6 kuisena semmonen 68 cm ja vajaa 8kg.

meillä ei ole ollut poin pukua mutta olen miettinyt kans, ystäväni on tykännyt popin puvusta kyllä. meillä tyttö marraskuussa oli 1,5v ja tänä talvena reimatecin puku 86cm aivan passeli.

Meillä on ollut tämän talven se ruutuhaalari 92cm. Poika on nyt 89cm pitkä. Puvussa on tosi hyvä liikkua! Kosteus ja tuulenpitävyys hyvää luokkaa. Lämmikettä ei pepussa ole, mutta kun ei tuo poika ole istuvaista sorttia.. Juoksee koko ajan! Lämmin puku on, fleeceä sisältä! Jos arvelet, että Reimatecissä menisi 86, ota sitten 92!

Niin ja koosta vielä, että meidän tyttö oli 1,5-vuotiaana (jouluna) 84cm, ei siis mikään lyhyt, ja hänellä on nyt Po.P:n 86cm haalari.

Reimatec on isoa kokoa. Poika mahtui 80cm haalariin, vaikka pituutta oli 85cm. POPin sisävaatteet ovat ainakin niukkaa mitoitusta, joten pikkaisen kyllä voisin uskoa myös myyjääkin. Esim Travallen Remuunkin palstalaiset suosittelevat kokoa isompaa ja muutamaan muuhunkin merkkiin. Meillä oli keskikäyräläiselä myös 86cm Reimatec viime vuonna.

Heippa.

Olet tainnut haalarin jo hankkia tai toivottavasti oletkin =) Nimittäin tulin tänne kehuskelemaan PO.P vaatteiden laadukkuutta, käytännöllisyyttä, ihania kuoseja jne....
Meillä ollut tämän talven käytössä po.p välikausi takki ja siihen kuuluvat henksei lihousut.
Neiti on nyt 72cm pitkä ja 9kk. Meillä edelleen käytössä 68cm takki ja 74cm housut -molemmat mahtuu mallikkaasti päälle ja näillä mennään kevääseen. Takin alle kylmemmillä ilmoilla olen laittanut po.p winstopper fleecen, jonka saa kiinnitettyä sisävetoketjuilla takkiin.

Itse ajattelin ostaa ensi talveksi neitokaiselle 86cm pop talvihaalarin jolloin hän on 1.5v.
Sinulle suosittelisin kyllä samaa kokoa. Itse oon kokenut et popin ulkovaatteet ovat reilumpaa sorttia ja minusta tuntuisi hullulle ostaa 92cm puku, koska sehän on jo 2v koko...

Aattelin satsasta tuohon popin haalariin ja ostan myös toiseksi puvuksi tuon kaksiosaisen, sillä siinä tuo takki on niin käytännöllinen kun esim lähtee kauppaan, kyläileen niin ei tarvi aina olla haalaria vetämässä päälle.. Toiseksi takki on niin tyylikäs että menee hienostelustakin =)

PO.P on paras =))

Kiitokset vielä kommenteista!

Angel08 tosi kiva kuulla noita kokemuksia :) Joo. 86-kokosen ruudulliseb haalarin ostin. Haalari vaikuttikin tosi laadukaalta ja tilavaltakin, et kiva kuulla että tehtiin hyvä valinta :) Oon ite ollu 2-vuotiaana vasta 87cm pitkä (katoin neuvolakortista), enkä usko et tyttö kasvaa nopeempaa, niin se 92 olis kyllä varmaan julman suuri. Tuommosta takkiasiaa en oo tullu miettineeksikään ku tämmösen ei kävelevän lapsen kaa ei oo tullu mieleen. Pistetäänpä korvan taa.

Viola ja neiti pian 7kk

Yhteistyössä