polarn o pyretin vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Meillä on olllut PO.Pin sisävaatteita ja mun mielestä ne ei ole yhtään sen laadukkaampia kuin esim. hennesin vaatteet. En ala maksamaan tavallisesta trikoopaidasta yli 20 e pelkän värin takia :) Tyydyn Lindexin, HM:n ja Name Itin vaatteisiin.

tämän mä halusin kans kuulla.. nämä eilen ostamani vaatteet on meidän ekat popit.. joten katsotaan millaseksi menee.. itse ne esim meandin vaatteista enää pidä.. ei ne ole kyllä niin hyviä kuin hypetys antaa olettaa.. mut ostin nyt kuitenkin..

halusit kuulla, että olet ostanut huonon vaatteen :D ?? uskomatonta.. pesepäs se vaate nyt alkuun vaikka kymmenen kertaa ja vertaa sitten hennesrytkyyn.... :D

Hennesin vaatteissa ei ole mitään vikaa, kestää kuivausrummun ja hinta-laatusuhde on kohdallaan.

hyvä että kestää, käyttäkää sitten onnellisena niitä.. meillä henkan vaatteet levähtää, saumat kiertää, ratkeilee heti, ei kiitos =) mutta jokainen tyylillään, kuten aina sanon, jokainen saa ihan itse päättää mitä lapselleen pukee =)

Mä olen ostanut paljonkin Hennesiltä nyt, kun siellä värit miellyttää silmää. Bodyt on olleet nyt pesussa vähän väliä, ja puolipotkarit samoin, eikä mitään ole tapahtunut niille.

Osa omista vaatteistani on olleet vähän niin ja näin laadultaan, juurikin että saumoista alkaa purkautua tai nukkaantuu samoin tein, mutta on Hennesillä hyvääkin.

Tuo pieni kasvaa niin nopsaan, että alan hankkia "kalliimpaa laatua" vasta sitten, kun yksi paita menee hänellä kauemmin kuin kaksi viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minäkin olisin, mutta kun sieltä ei enää meinaa löytää pojalle kivoja vaatteita. Ennen löysi vaikka mitä. Nyt kaikki ihanuudet on vauvoille eikä isommille mitään. Blääh.

ton saman mäkin huomasin että ne vauvojan vaatteet oli kyllä niin värikylläisiä ja kivoilla kuvioilla ja mitä vanhemmaksi/isommaksi vaateet meni niin sen hillitymmät ja yksivärisemmät.. eikä niin kivoja..
ne yöpuvut oli kyllä kivoja 104 kokoisillekin.

Meillä on olllut PO.Pin sisävaatteita ja mun mielestä ne ei ole yhtään sen laadukkaampia kuin esim. hennesin vaatteet. En ala maksamaan tavallisesta trikoopaidasta yli 20 e pelkän värin takia :) Tyydyn Lindexin, HM:n ja Name Itin vaatteisiin.

tämän mä halusin kans kuulla.. nämä eilen ostamani vaatteet on meidän ekat popit.. joten katsotaan millaseksi menee.. itse ne esim meandin vaatteista enää pidä.. ei ne ole kyllä niin hyviä kuin hypetys antaa olettaa.. mut ostin nyt kuitenkin..

halusit kuulla, että olet ostanut huonon vaatteen :D ?? uskomatonta.. pesepäs se vaate nyt alkuun vaikka kymmenen kertaa ja vertaa sitten hennesrytkyyn.... :D

Äläs nyt. Hennesin trikoopaidat ovat olleet jostain syystä käsittämättömän hyvälaatuisia hintaansa nähden. Voisipa aikuisten vaatteista sanoa samaa.
Mutta Po.Pin bodyt ja lastenpaidat ovat aidosti kymmenien kertojen 60 asteessa pesun jälkeen täysin vastaavia kuin kaupasta ostetut uudet ja se on kyllä melkoinen ihme. Pinta ei mene nyppyyn sitten millään.

siis mä olen vankkumaton po.pin kannattaja, sitähän mä sanoin että se poppi ei mee miksikään pesuissa!!! =)

Minäkin olisin, mutta kun sieltä ei enää meinaa löytää pojalle kivoja vaatteita. Ennen löysi vaikka mitä. Nyt kaikki ihanuudet on vauvoille eikä isommille mitään. Blääh.

juu, tää talvimallisto oli aivan surkea, sieltä ei meillekään kotiutunut mitään, katotaan mitä kevät tuo tullessaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Lahdessa on polarnin liike, täytyypä tutustua tarkemmin. Raskausaikana kävelin vain sen ohi kun ei värit mielyttäneet yhtään. Oliskohan siellä mallisto jo vaihtunut?

mä olen siellä käynyt, mutta mun silmää ne ei kyl miellytä.

Edelleen joulunpunaista ja laivastonsinistä? :/

se on se heidän perusmallisto =) sitten on vaihtuva kausimallisto,
niitä voi vilkuilla nettisivuilta
http://www.polarnochpyret.com
ja pian myös nettikaupasta =)

Ahaa =) Harmi että tuo on se perusväri heillä, mä niin tykkään "tylsistä" väreistä kuten pastelleista ym. Mutta tutustun tarkemmin, kun nuo tavalliset liikkeet alkaa kuitenkin jossain vaiheessa kyllästyttää.

Äläs nyt. Hennesin trikoopaidat ovat olleet jostain syystä käsittämättömän hyvälaatuisia hintaansa nähden. Voisipa aikuisten vaatteista sanoa samaa.
Mutta Po.Pin bodyt ja lastenpaidat ovat aidosti kymmenien kertojen 60 asteessa pesun jälkeen täysin vastaavia kuin kaupasta ostetut uudet ja se on kyllä melkoinen ihme. Pinta ei mene nyppyyn sitten millään.

siis mä olen vankkumaton po.pin kannattaja, sitähän mä sanoin että se poppi ei mee miksikään pesuissa!!! =)

juu, tää talvimallisto oli aivan surkea, sieltä ei meillekään kotiutunut mitään, katotaan mitä kevät tuo tullessaan =)

Toivotaan parasta. Kirkkaita värejä ja kivoja kuoseja...
Aiemmin oli esimerkiksi aivan mahtavia pitkiä kalsareita pojalle, joista tuli äitikin joka aamu hyvälle tuulelle. Nyt niitäkään ei ollut.

kiva

http://www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Generic/StreamImage.aspx?path=%2fupload%2fProdukter%2fClothes%2f7310012316307.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=False

kiva

http://www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Generic/StreamImage.aspx?path=%2fupload%2fProdukter%2fP1%2f7310012303611.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=False

aivan ihana

http://www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Generic/StreamImage.aspx?path=%2fupload%2fProdukter%2fP1%2f7310012300757.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=False

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva

http://www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Generic/StreamImage.aspx?path=%2fupload%2fProdukter%2fClothes%2f7310012316307.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=False

Aika hauska.

hauska

http://www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Generic/StreamImage.aspx?path=%2fupload%2fProdukter%2fClothes%2fCollection+images+P8+2008%2fweb%2f60021587-251.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=False

ja tää laskupaitakin on hauska
http://www.polarnopyret.se/Pages/FlashPresentationPage.aspx?id=339

must toi on tylsä. tällanen pikkukakkospaita.. :p

niin, voi hitsi, ruotsalaiset on matkineet meidän pikkukakkosta :( mut kuten sanoin, kukin tyylillään, mut älä nyt herranjumala suoralta kädeltä tyrmää ostamiasia vaatteita, vaan käytä ja muodosta oma mielipide =)

ja tää laskupaitakin on hauska
http://www.polarnopyret.se/Pages/FlashPresentationPage.aspx?id=339

must toi on tylsä. tällanen pikkukakkospaita.. :p

niin, voi hitsi, ruotsalaiset on matkineet meidän pikkukakkosta :( mut kuten sanoin, kukin tyylillään, mut älä nyt herranjumala suoralta kädeltä tyrmää ostamiasia vaatteita, vaan käytä ja muodosta oma mielipide =)

niin mä teenkin,mut tottakai kiva kuulla mitä muut on mieltä..ja sit tietää vähän jo suuntaa.. mä kyl digaan niitä meidän lindexejäkin ja henkkamaukkoja vaikka ovatkin nukkaantuneet.. koska ne on kivan näköisiä..
me saatiin pussitolkulla pojalle ystävältä vaatetta ja niillä on niin erilainen maku ja mä en tiä mitä teen nuiden vaatteiden kanssa kun en tykkää poolopaidoista tai housuista jotka kapenee reilusti alaspäin..

Olen ostanut jotain ja hyvin tyytyväinen laatuun ja ulkonäköön.

Olen samaa mieltä, että osa on samaa kuin H&M:llä, hinta vaan on 2.5 kertainen. Mutta kannattaakin ostaa sellaista joka on erilaista. H&M:n poikien teepaidat on ihan yök.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Olen ostanut jotain ja hyvin tyytyväinen laatuun ja ulkonäköön.

Olen samaa mieltä, että osa on samaa kuin H&M:llä, hinta vaan on 2.5 kertainen. Mutta kannattaakin ostaa sellaista joka on erilaista. H&M:n poikien teepaidat on ihan yök.

Joo, ei H&M:n kaikki vaatteet ole mun makuun. En osta niitä kamalimpia printtipaitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
hinnat ihan törkeet!!!

lapsen ulkotakki 80e!! pelkkä takki!!!!!

ihan mukavan värisiä olivat mutta saan sillä hintaa mitä siellä maksaa housut ja paidat niin pari kpl molempia.

ei mikään hinta kunnon vedenpitävästä takista =) mein lapset aina ihmettelee miten kavereiden on housut polveen asti märät ja kädet samoin ulkoilun jälkeen, eivätkä voi sitä käsittää, heillä itsellään on aina laadukkaat vedenpitävät vaatteet =)

no eillä ainakin lapset käyttää sadetakkia ja muita sadevaatteita . eivät tosin joo maksa kaheksaakymppiä, mutta ovatpa kuivia kans..

kymmenen asteen pakkasella ulkoillessa sadevehkeet...? hmm, onnea vaan sun lapsille... kuravehkeet on ihan hyvät, tosin nekään ei aina täysin pidä.. laadukas on aina laadukas, eikä silti tarkoita aina kalleinta! =)

miten ne sun lasten kaverit sitte saa ittensä märäksi 10 asteen pakkasessa????

Yhteistyössä