Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Meillä on olllut PO.Pin sisävaatteita ja mun mielestä ne ei ole yhtään sen laadukkaampia kuin esim. hennesin vaatteet. En ala maksamaan tavallisesta trikoopaidasta yli 20 e pelkän värin takiaTyydyn Lindexin, HM:n ja Name Itin vaatteisiin.
tämän mä halusin kans kuulla.. nämä eilen ostamani vaatteet on meidän ekat popit.. joten katsotaan millaseksi menee.. itse ne esim meandin vaatteista enää pidä.. ei ne ole kyllä niin hyviä kuin hypetys antaa olettaa.. mut ostin nyt kuitenkin..
halusit kuulla, että olet ostanut huonon vaatteen?? uskomatonta.. pesepäs se vaate nyt alkuun vaikka kymmenen kertaa ja vertaa sitten hennesrytkyyn....
![]()
Hennesin vaatteissa ei ole mitään vikaa, kestää kuivausrummun ja hinta-laatusuhde on kohdallaan.
hyvä että kestää, käyttäkää sitten onnellisena niitä.. meillä henkan vaatteet levähtää, saumat kiertää, ratkeilee heti, ei kiitos =) mutta jokainen tyylillään, kuten aina sanon, jokainen saa ihan itse päättää mitä lapselleen pukee =)
Mä olen ostanut paljonkin Hennesiltä nyt, kun siellä värit miellyttää silmää. Bodyt on olleet nyt pesussa vähän väliä, ja puolipotkarit samoin, eikä mitään ole tapahtunut niille.
Osa omista vaatteistani on olleet vähän niin ja näin laadultaan, juurikin että saumoista alkaa purkautua tai nukkaantuu samoin tein, mutta on Hennesillä hyvääkin.
Tuo pieni kasvaa niin nopsaan, että alan hankkia "kalliimpaa laatua" vasta sitten, kun yksi paita menee hänellä kauemmin kuin kaksi viikkoa.