polar aktiivisuusranneke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan turhis hömppä laite, kyllä jokainen tietää muutenkin, onko hereillä vai nukkuuko. Tai ainakin pitäisi tietää, eikä se siinä mitenkään auta, että olis virkeämpi, kunhan kertoo jälkeenpäin milloin on maannut sohvalla ja milloin viittiny nousta ylös.

Miehellä on ollut ko. kapistus vähän aikaa ja on kyllä tykännyt. Päivän kun on istunut toimistossa, niin kummasti rannekkeen lukemat innostavat lähtemään illalla lenkille tms. että saa tavoitteen täyteen. Ranneke sopii hyvin laiskalle ihmiselle, joka tarvitsee jonkin ulkopuolisen motivaattorin, että jaksaa lähteä liikkeelle. ;) Tai tietenkin kaikille laitteista tykkääville (miehille)..

No jos se sopii hyvin laiskalle ihmiselle, niin minähän olen juuri kohderyhmää. Hitsiläinen, pitää varmaan joulun jälkeen käydä ostamassa tuo ranneke, ellei ukko sitten osta sitä pukinkonttiin. Tai no, saako niitä enää mistään, kuulin radiosta että ovat olleet hittituote tänä jouluna ja niitä on ostettu mahdottomasti lahjaksi.

Mua myös kiinnostaisi tuo askelmittarin luotettavuus. Mulla on joku Omronin askelmittari, mutta vähäisellä käytöllä... tuo aktiivisuusranneke olis kyllä kätevä kun siinä olis "kaikki" samassa.

Yhteistyössä