Pojusta, 3v, tulee isona...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ompelija! :D

Eilen ja tänään on miun kanssa ahkeroinut kissapuvun kimpussa ja kovasti selittänyt, et kun hän on isompi, ni saa ommella ompelukoneella. Anteli miulle kiltisti nuppineuloja ja kaikkea tarvittavaa aina. Tänään sit istu ku naulittuna miun vieressä ompelukoneen ääressä ja kyseli ompelukoneesta ja saumurista kaikki nappulat ja nupit ja mitä mistäkin tehdään ja säädetään... Kun sit kysyin myöhemmin, et mikäs hänestä tulee isona, ni mietti hetken ja sanoi sit, et: "miusta ei tuu laivan kapteenia, eikä lentokoneen lentäjää vaan miusta tulee isona ompelija."

Mun 3-vuotiaasta tulee sun miniäs :D On mahtavaa jos huushollista löytyy joku käsityötaitoinen ja jos likka yhtään äitiinsä tulee, ei neula pysy näpeissä ja ompelukoneella ajetaan lähinnä sormille :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mun 3-vuotiaasta tulee sun miniäs :D On mahtavaa jos huushollista löytyy joku käsityötaitoinen ja jos likka yhtään äitiinsä tulee, ei neula pysy näpeissä ja ompelukoneella ajetaan lähinnä sormille :xmas:

Sovittu! :D

Palataan siis asiaan tuossa 15 vuoden kuluttua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Sovittu! :D

Palataan siis asiaan tuossa 15 vuoden kuluttua :D

Selvä :D Ennen ei kannata ees tutustuttaa, ettei tuu sit mitään narisemista...

Yhteistyössä