Pojat trulleina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanni

Vieras
Te joilla on pieniä poikia, miten meinaatte pukea heidät virpomaan, jos ovat menossa. Meillä 3 vee ois menossa, mutta kun ei aivot raksuta mitä vois pukea hälle "noidan"vaatteiksi. Kotoota ei löydy huivin huivia, ja vaan yksi iso esiliina...

oon laittanut 3v pojalle sellasen oman vanhan mustahuppusen takin ja kun huppu on päässä ei välttämättä tarvita huivia.
Eikö sulla oo pieniäkään huiveja esim itelläs kesää varten sellasia kolmioliinoja

Siis ei löydy huivin huivia. Kaupasta oon katellu, mutten sitten 10 euroa viitti maksaa, kun vaan tätä tarkotusta varten tulis. Noidan hattuja oon kanssa ettinyt, mutta ei ole löytynyt, tiimaristakin kaikki loppu :/
Ei ole myöskään mitään pupun korvia tms mitä vois laittaa.
Oisko sitten tyhmä jos laittasin jonkun oman t-paidan hälle sukkisten päälle, ja siihen sen essun, ja lakanasta tms rätistä tekisin sen huivin? Naamavärejä sitten kyl löytyy pisamiin ja punaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Mutta nyt ei ole isosiskoa kenen kisu vois olla. Eikä kyllä muutenkaan onnistuis kun ei ole mitään kissarekvisiittaa :)

Ei kai se niin tarkkaa ole. meillä 5v laitta dalmatialaispuvun...sellainen löytyy kaapista ja piristää kummasti ihmisiä kun oven avaavat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mutta nyt ei ole isosiskoa kenen kisu vois olla. Eikä kyllä muutenkaan onnistuis kun ei ole mitään kissarekvisiittaa :)

Ei kai se niin tarkkaa ole. meillä 5v laitta dalmatialaispuvun...sellainen löytyy kaapista ja piristää kummasti ihmisiä kun oven avaavat!!!

Ei ole tarkkaa ei, mutta paha olla kissa jos ei ole mitään kissaa viittaavaa, eikä siis mitään naamias-asua. Olis hienoa jos kaapista löytyis dalmatialaispuku

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Ei ole tarkkaa ei, mutta paha olla kissa jos ei ole mitään kissaa viittaavaa, eikä siis mitään naamias-asua. Olis hienoa jos kaapista löytyis dalmatialaispuku

En mä pahalla tarkoittanut..viittasin vain siihen, että dalmikset ei sinänsä liity pääsiäiseen =)(Ajattilin, että lisäis mahdollisuuksia, kun teemalla ei olis niin väliä)

Heka aikoo ihan vaatteet päällä virpoa... :D siis normaalivetimissä.

Mutta toisaalta, pakanajuhlahan tuo on ja pakanakakara Hekakin on... :saint: Eli asu vapaa, mutta pakollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
kissan häntä sukkiksista ja kiinni persauksiin. Ja korvat kiinni hattuun. kasvoihin nenään väriä ja viikset. Avot, se on siinä

Joo ei kannata liikoja paiseita ottaa, mutta JOTAIN on oltava, ihan mitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mun mielestä voi ihan hyvin mennä tavallisissakin vaatteissa virpomaan

No niin voi. Ja aikuisetkin voi mennä. Ja ilman vitsojakin voi mennä. Eikä haittaa, jos ei ole loruakaan.

Taikoja voi tehdä vaikka alasti! :D

Jes siitähän se jännä taika tulee kun lähdet virpomaan naapurin setää. Jos saan suositella, niin mene nyt äläkä vasta aamulla klo 10.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Jes siitähän se jännä taika tulee kun lähdet virpomaan naapurin setää. Jos saan suositella, niin mene nyt äläkä vasta aamulla klo 10.

Liian kylmää ja pimeää, matkakin on pitkä... =)

Ja antaa lasten hoitaa pääsiäistaiat, minä keskityn omiini ;) *heittää kylpytakin nurkkaan*

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
kissan häntä sukkiksista ja kiinni persauksiin. Ja korvat kiinni hattuun. kasvoihin nenään väriä ja viikset. Avot, se on siinä

Joo ei kannata liikoja paiseita ottaa, mutta JOTAIN on oltava, ihan mitä vaan!

Meil lähti äidin uutukaiset sukkikset hänniksi ja tyynystä vanut häntien sisään... :D

Yhteistyössä