Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meetkö mukaan myös? kerrotko sitten oliko hyvä pliis?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meetkö mukaan myös? kerrotko sitten oliko hyvä pliis?
En mee,mennään kaverin kanssa syömään sillä välin johkiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meetkö mukaan myös? kerrotko sitten oliko hyvä pliis?
En mee,mennään kaverin kanssa syömään sillä välin johkiin![]()
Kuulustele poikia sittenmeinasin pikkuset viedä ens viikolla leffaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Taas töissä? Niin mäkin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Taas töissä? Niin mäkin :wave:
![]()
![]()
Tunti vielä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Taas töissä? Niin mäkin :wave:
![]()
![]()
Tunti vielä :wave:
Mulla taas tuonne seitsemään saakka - onneksi ei ole iltoja kuin nämä pari päivää, eilinen ja tämä päivä, kun tuurailen vähän muualla kuin omassa työpisteessäni. Ensi viikolla kotiin jo kolmelta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olen ti-pe 10-16.30...lauantaisin sitten vielä 10-13.
Mä jään sitten ens viikolla sun jälkees vielä duuniin
:headwall: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olen ti-pe 10-16.30...lauantaisin sitten vielä 10-13.
Mä jään sitten ens viikolla sun jälkees vielä duuniin
:headwall: :saint:
Juu, mutta varmaan sun ei tarvitse herätä kuudelta, kuten mä teen normaalisti arkena :headwall:![]()