vähän jännittää kaverin puolesta, tapaa kohta Rammstainin jätkät =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jos et tiennyt, niin seksuaalisuus ei ole elämän suurin asia. Se on elämän suurin asia, että löytää Jeesuksen ja on pelastettu ja armahdettu. Sä pilkkaat, koska et tunne pyhää henkeä. Olet kuitenkin onneton eikä reikä sinun sydämestä täyty.

Sä itse kuitenkin olet oikeutettu pilkkaamaan ap:ta ja hänen kaveriaan? Ai niin, mutta Huumekoiralla on eri säännöt täällä.

Nehän niitä pahimpia pilkkaajia on. Kaikki ei uskovaiset pitäisi viedä saunan taakse niiden mielestä.

En mä kyllä ketään pilkannut, sanoin vaan, että itseäni ei kiinnostaisi. Enkä ole viemässä ketään saunan taakse. Sota ei ole ihmisiä, vaan henkivaltoja vastaan, nimittäin.

Jos et tiennyt, niin seksuaalisuus ei ole elämän suurin asia. Se on elämän suurin asia, että löytää Jeesuksen ja on pelastettu ja armahdettu. Sä pilkkaat, koska et tunne pyhää henkeä. Olet kuitenkin onneton eikä reikä sinun sydämestä täyty.

Sä itse kuitenkin olet oikeutettu pilkkaamaan ap:ta ja hänen kaveriaan? Ai niin, mutta Huumekoiralla on eri säännöt täällä.

Nehän niitä pahimpia pilkkaajia on. Kaikki ei uskovaiset pitäisi viedä saunan taakse niiden mielestä.

En mä kyllä ketään pilkannut, sanoin vaan, että itseäni ei kiinnostaisi. Enkä ole viemässä ketään saunan taakse. Sota ei ole ihmisiä, vaan henkivaltoja vastaan, nimittäin.

Miksi ne ristiretkellä tappoi puoli maailmaa? Herran nimissä ne sitäkin teki.

Miksi ne ristiretkellä tappoi puoli maailmaa? Herran nimissä ne sitäkin teki.

No kyllä kenen vaan nimissä voi tehdä mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tehdäänkin. Kun Jeesus antaa anteeksi jopa pikkulasten raiskaamisen, tie on lavea.

Ei se niin mene. Jos ihminen on todella kristuksessa, hän ei tee pikkulapsille sillä tavalla.

On eri asia tehdä asioita jeesuksen nimissä, kuin todella elää Kristuksessa.

Ei se niin mene. Jos ihminen on todella kristuksessa, hän ei tee pikkulapsille sillä tavalla.

Kyllä vaan menee. Jos loppupeleissä älyää katua tekemisiään ja omistaa itsensä Jeesukselle, on aivan sama, mitä ne 70 vuotta ennen sitä on elämässään tehnyt. Tämä kai on se kristinuskon lupaus?

Ja tehdäänkin. Kun Jeesus antaa anteeksi jopa pikkulasten raiskaamisen, tie on lavea.

mikäs se sinä oot toisten uskonasioista määräämään? kuka sulle antoi vallan olla oikeassa? se että susta tuntuu siltä on hyvä sulle, mutta niin kokee joka ikinen muukin uskova. kaikki ne on oikeassa - itselleen.

Sota ei ole ihmisiä, vaan henkivaltoja vastaan, nimittäin.

mitä hittoa tää tarkottaa?

miks uskovaiset ei voi koskaan puhua asioista normaalisti vaan tolla omalla kielellään mitä ei muut ymmärrä? "olla kristuksessa" "siskot ja veljet herrassa" "vanhurskas"... miksi pitää puhua noin oudosti?

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja toetysti:
se haluais tavata jeesuksen.

Itseasiassa kyllä! Kasvotusten! Vaikka nytkin Jeesus on minun vieressä koko ajan.

Eiköhän tuo toive toteudu viimeistään tuomionpäivänä? :o Sitä odottaessa voisi tyhjentää yhtä kansiota..

Kummeli Tuomiopäivä :whistle:
http://www.youtube.com/watch?v=L1s5w2GzmsY&feature=related

Entä jos hän löytää Jeesuksen vasta linnassa, kuten moni rikollinen. Sen jälkeen hänet armahdetaan?

Mieluummin luen Suomi24-palstan yh-äitien tappeluita (hv- ja ite oot-vastausten saattelemana), kuin yrittäisin pilata omalla pikkusieluisuudellani jonkun pienen ilon täällä yh-äitien kaatopaikalla. Se Jesse ei nyt tainnut kuulla kenenkään rukouksia tällä erää, mutta asiaan varmaan vaikuttaa se, että laulu- ja soitinyhtye Rammstein tekevät biisejä esim. huumeettoman ja väkivallattoman maailman puolesta. Eivät nyt sentään mitn sanansaattajia ole, mutta silti. Ennen kuin itse lähtisin kritisoimaan raamattua ja sen oikeaoppisuutta ottaisin ehkä muutaman sivun verran selvää sen sisällöstä. Itse rukoilin Arenan ovella, ettei mikään estäisi konserttia ja näin tapahtuikin. Kiitos nakkisormieni oikeasta asennosta. Tuntuu, että itse saatana riivaakin paria kirjoittajaa pään sisältä käsin eikä suinkaan niitä miljoonia pieniä ihmisiä, jotka haluavat viihtyä kyseisen pelsepub-koreografian omaavalla bändin esityksellä. BE GONE IMMORTALS! tai vaihtakaa tää onneton tsättäily oikeaan elämään... Olen puhunut.

Yhteistyössä