Pojan vaatteiden myymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manna

Vieras
Elikkäs miten mun kannattaa laittaa huutikseen pojan vaatteet huutikseen myyntiin kun vaatteet ovat niin erilaisia keskenään Toisessa ääripäässä on Moonkids, Metsola ym kirkkaita frotee vaatteita ja toisessa ääripäässä Esprit Gant ym hillityt vaatteet. Samaan pakettiin näitä ei varmaan kannata laittaa? Vai oisko fiksuista myydä kaikki erikseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
Elikkäs miten mun kannattaa laittaa huutikseen pojan vaatteet huutikseen myyntiin kun vaatteet ovat niin erilaisia keskenään Toisessa ääripäässä on Moonkids, Metsola ym kirkkaita frotee vaatteita ja toisessa ääripäässä Esprit Gant ym hillityt vaatteet. Samaan pakettiin näitä ei varmaan kannata laittaa? Vai oisko fiksuista myydä kaikki erikseen?

Muoks* fiksuinta

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No jos jaksat, niin laita erikseen, jos ovat oikeasti todella hyväkuntoisia. Jos taas ei enää niin täydellisessä kunnossa, niin te kaksi erityyppistä pakettia.

Joo mä taidan laittaa erikseen. Kiitos neuvoista kaikille

parhaiten saat rahaa kun myyt erikseen. mutta oma hommansa siinä lähettelemisessä sitten.

mut kerran noin vetävää kamaa, niin todennäköisesti paketinkin hinta nousis ihan kohtuudella.

Yhteistyössä