T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäsiä ovat? Apua, mä olin 16v kun poikakaveri oli ekaa kertaa meillä yötä ja mä heillä... ApuaItse en kyllä varmaan antaisi, kun muistissa hyvin mitä me öisin tehtiin
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:15v ja 16v,,en mä ala vaklaaon ne öitä ollut yhdessä tytön kotona nyt tulivat meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vitun tiukkapipo ämmät:SIIS EIKÖ SE OO HYVÄ ETTÄ NE SEKSIKOKEILUT KOKEILLAAN KOTONA RAUHALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ ILMAN PELÄTTÄVÄÄ KUIN ETTÄ MENNÄÄN JOHONKI LATOON SALAA???
Alkuperäinen kirjoittaja vitun tiukkapipo ämmät:SIIS EIKÖ SE OO HYVÄ ETTÄ NE SEKSIKOKEILUT KOKEILLAAN KOTONA RAUHALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ ILMAN PELÄTTÄVÄÄ KUIN ETTÄ MENNÄÄN JOHONKI LATOON SALAA???
Alkuperäinen kirjoittaja Nuttura kireällä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:15v ja 16v,,en mä ala vaklaaon ne öitä ollut yhdessä tytön kotona nyt tulivat meillä
Onko teillä tytön vanhempien kanssa pelisäännöt sovittuna.
Saavatko tytön kotona nukkua samassa sängyssä vai onko pojalla patja lattialla tai vierassänky.
Vaikka onhan sitä seksiin mahdollisuuksia ilman yökyläilyjäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäsiä ovat? Apua, mä olin 16v kun poikakaveri oli ekaa kertaa meillä yötä ja mä heillä... ApuaItse en kyllä varmaan antaisi, kun muistissa hyvin mitä me öisin tehtiin
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin et onko sillä kortsuja jos tarvii?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin et onko sillä kortsuja jos tarvii?!
mistäs mä sen tiädän enkä aio mennä kysyyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nuttura kireällä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin et onko sillä kortsuja jos tarvii?!
mistäs mä sen tiädän enkä aio mennä kysyyn![]()
Hän on sinun lapsesi ja sellaisessa iässä, että ihan muut vaistot ohjaa kuin aivot.
Sinun tehtäväsi on vanhempana huolehtia lapsesi hyvinvoinnista ja siihen kuuluu seksivalistus.
Vai haluatko, että poikasi opiskelut menee persiilleen ja tule mummuksi.
Kannattaisi käydä viemässä vaikka iltatee huoneeseen, niin samalla voit antaa kortsunkin varoiksi.