pojan tyttöystävä ekan kerran yötä meillä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä ikäsiä ovat? Apua, mä olin 16v kun poikakaveri oli ekaa kertaa meillä yötä ja mä heillä... Apua :( Itse en kyllä varmaan antaisi, kun muistissa hyvin mitä me öisin tehtiin :D :D

Kuinka vanhoja? En suosittele vaklaamista,jos jäät kiinni luottamus menee ja saat teinien vihat päällesi, omat vanhmmat onneksi tajusivat jättää mut ja poikaystävät rauhaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäsiä ovat? Apua, mä olin 16v kun poikakaveri oli ekaa kertaa meillä yötä ja mä heillä... Apua :( Itse en kyllä varmaan antaisi, kun muistissa hyvin mitä me öisin tehtiin :D :D

Jep; täällä kans 17v. yökyläiltiin toisillamme. Vieläkin muistan sen valkosen norsukuvioisen yöpaitulin, jonka helma oli märkä, ku vähän roiskahti... :ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
15v ja 16v,,en mä ala vaklaa :D on ne öitä ollut yhdessä tytön kotona nyt tulivat meillä

Onko teillä tytön vanhempien kanssa pelisäännöt sovittuna.
Saavatko tytön kotona nukkua samassa sängyssä vai onko pojalla patja lattialla tai vierassänky.

Vaikka onhan sitä seksiin mahdollisuuksia ilman yökyläilyjäkin

Alkuperäinen kirjoittaja vitun tiukkapipo ämmät:
SIIS EIKÖ SE OO HYVÄ ETTÄ NE SEKSIKOKEILUT KOKEILLAAN KOTONA RAUHALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ ILMAN PELÄTTÄVÄÄ KUIN ETTÄ MENNÄÄN JOHONKI LATOON SALAA???

Vähän samaa mietin. Tosin pienillä kirjaimilla. Onko se nyt niin ihmeellistä, jos 15v ja 16v harrastaa seksiä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja vitun tiukkapipo ämmät:
SIIS EIKÖ SE OO HYVÄ ETTÄ NE SEKSIKOKEILUT KOKEILLAAN KOTONA RAUHALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ ILMAN PELÄTTÄVÄÄ KUIN ETTÄ MENNÄÄN JOHONKI LATOON SALAA???

Kuka tässä nyt on sanonut, ettei seksiä sais harrastaa? Aika suurella todennäköisyydellä sitä on jo harrastettu ja ei latokaan paha vaihtoehto ole kunhan ehkäisystä huolehditaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nuttura kireällä:
15v ja 16v,,en mä ala vaklaa :D on ne öitä ollut yhdessä tytön kotona nyt tulivat meillä

Onko teillä tytön vanhempien kanssa pelisäännöt sovittuna.
Saavatko tytön kotona nukkua samassa sängyssä vai onko pojalla patja lattialla tai vierassänky.

Vaikka onhan sitä seksiin mahdollisuuksia ilman yökyläilyjäkin

enpä tiädä miten siällä toimitaan mut meillä saavat nukkua samassa sängyssä..

Mä asuin jo tuon ikäisenä avoliitossa..Heh, oli vaan pakko laittaa. :-)

Totta kai on hyvä että mieluummin kotona ku jossain epämääräsessä paikassa. Ite ainakin kirjottelin hyvinkin huumorilla höystettyjä kommentteja; turha syyttää toisia jos itellä kihahtaa.

Eiköhän ne tuon ikäset osaa hoitaa ehkäisyasiat jo itse. Ei äidin kannata mennä väliin kyselemään ja nolaamaan heitä. Joskus kahden kesken pojan kanssa asian voi korkeintaan ottaa puheeksi, muttei ainakaan silloin kun tyttöystävä on kylässä.

niin et onko sillä kortsuja jos tarvii?!

mistäs mä sen tiädän enkä aio mennä kysyyn :D

Hän on sinun lapsesi ja sellaisessa iässä, että ihan muut vaistot ohjaa kuin aivot.

Sinun tehtäväsi on vanhempana huolehtia lapsesi hyvinvoinnista ja siihen kuuluu seksivalistus.
Vai haluatko, että poikasi opiskelut menee persiilleen ja tule mummuksi.

Kannattaisi käydä viemässä vaikka iltatee huoneeseen, niin samalla voit antaa kortsunkin varoiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuttura kireällä:
niin et onko sillä kortsuja jos tarvii?!

mistäs mä sen tiädän enkä aio mennä kysyyn :D

Hän on sinun lapsesi ja sellaisessa iässä, että ihan muut vaistot ohjaa kuin aivot.

Sinun tehtäväsi on vanhempana huolehtia lapsesi hyvinvoinnista ja siihen kuuluu seksivalistus.
Vai haluatko, että poikasi opiskelut menee persiilleen ja tule mummuksi.

Kannattaisi käydä viemässä vaikka iltatee huoneeseen, niin samalla voit antaa kortsunkin varoiksi.

päläpälä..poika ei juo teetä.

sulla tosiaan on nuttura kireellä :D ei olisi yhtään paha asia jos musta tulisi mummo nuorena mutta tuskin tulee

Yhteistyössä