Pojan nimiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ovatko esimerkiksi Severi, Verneri tai Petter käytössä hankalia nimiä? Ovatko liian pitkiä ja onko tuo R tuolla loppupäässä paha?

Entä Konsta, Onni tai Veikko, Voitto tai Sisu, voiko tällainen nimi olla oikeasti yhdelläkään aikuisella? Kun kasvaahan nuo lapset...

Tulen ihan sokeaksi näiden kanssa.

Meillä on Verneri -poika - Vielä potee ärrä-vikaa joten ehhäpä vois helpompiakin nimiä olla, mutta vaikea olisi poikaa miettiä minkään muun nimiseksi!

Mutta mun mielestä ihania nimiä nuo muutkin olivat ja hyvin osaan kuvitella tuon nimisiä isoja poikia ja aikuisia. Tosin Voitosta tulee kovin punasävytteiset fibat.

Saako noista mitään kauheita lempinimiä? Mua ärsyttää, kun ihan kunnon nimistä tulee aina jotain väännöksiä. Esim. Lauri ja Late on minusta kaksi ihan eri tyyppistä ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saako noista mitään kauheita lempinimiä? Mua ärsyttää, kun ihan kunnon nimistä tulee aina jotain väännöksiä. Esim. Lauri ja Late on minusta kaksi ihan eri tyyppistä ihmistä.

Kaikista nimistä saa kauheita lempinimiä, jos oikein vääntää. Lisäksi koskaan ei tiedä mikä on "hassua" juuri silloin kun kyseinen lapsi on siinä varhaisteini-iässä jolloin nimistä on hauska kiusata.

Mä antaisin mielelläni tulevalle lapselle jonkun vähän pidemmän etunimen, ekalla on lyhyt. Ihan hyvin voisin jotain Valtterin tai Severin tapaista ajatella, joskaan tosin en just noita. Ja Konstia ja Onneja tulee kyllä olemaan aikuisväestössä todella paljon sitten kun tämä uusi sukulpolvi on sen ikäistä.

Mä aina halusin Valtterin, jos saan pojan. Harmi kyllä tutustuin yhteen k-pääversioon, jolla oli sama nimi. Meni vähän maku koko hommasta. En tosin tiedä, jos se unohtuisi, kun tykkää omastaan niin paljon.

Yhteistyössä