Ä
äiti
Vieras
Oli viesti koulun seinään kirjoitettu,kaikki kuolee 3.3.
POika kysyi saako olla kotona tuon päivän.Mitä jos aikaistaa tappoa,täytyykö mennä kouluun ollenkaan?
APua.
Äitikin ihan paniikissa.
Aattelin reksille soittaa maananataina.Tosin poliisitutkinta alkamassa,eli tuskin mitään tietää.Mut että miten turvaavat lasten koulunkäynnin,kuinka henkisen puolen hoitavat?
On yläaste kyseessa.Ja luultavaa että joka k-pää joka haluaa vaan huomiota.Mutta ei voi olla varma koskaan.....Kauheeta.
POika kysyi saako olla kotona tuon päivän.Mitä jos aikaistaa tappoa,täytyykö mennä kouluun ollenkaan?
APua.
Äitikin ihan paniikissa.
Aattelin reksille soittaa maananataina.Tosin poliisitutkinta alkamassa,eli tuskin mitään tietää.Mut että miten turvaavat lasten koulunkäynnin,kuinka henkisen puolen hoitavat?
On yläaste kyseessa.Ja luultavaa että joka k-pää joka haluaa vaan huomiota.Mutta ei voi olla varma koskaan.....Kauheeta.